Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter mer spännande om jag inte avslöjar vad det är
![]()
Precis. Om någon skriver så är det oftast något bagatellaktigt. Men undrar varför vissa skriver så?Precis. Som de som pratar i gåtor på fb. Typ: "Besviken" - och så inget mer. Kan inte riktigt med sådana inlägg, och jag skulle aldrig få för mig för att ställa en följdfråga.... Säg vad det är, eller säg inget alls!
TackKrya på dig. färsk riven ingefära, honung och citron, låt stå och dra en stund. Om du blir täppt och inte vill köra näsdroppar är wasabi utmärkt som substitut.
![]()
Du är i Skåne så självklart obehagligt, man kan ju gå runt ett hus och ha motvind hela tidenJag är i Helsingborg. Det känns obehagligt![]()
Tack
Ingefära får jag inte i mig det smakar magsyra enligt mig så det går inte alls.
Citron tål jag inte.
Honung ska jag se till att köpa däremot
Kan tänka mig att wasabi är bra, har oleum basileum hemma så ska köra det i eftermiddag(kväll om det blir värre.
Om det håller sig på den nivån det gör nu är det ingen större fara men tar och försöker jaga bort det senare om det tjocknar till sig värre.
Du är i Skåne så självklart obehagligt, man kan ju gå runt ett hus och ha motvind hela tiden![]()
Mmm, det smakar skit och helvete och jag fick tvinga i mig det med stora klunkar vatten mellan. Oleum basileum är jättebra, jag brukar stänka det på huvudkudden innan jag somnar, hjälper bra när man ska försöka somna. Avskyr näsdroppar även om det behövs ibland.
Du är i Skåne så självklart obehagligt, man kan ju gå runt ett hus och ha motvind hela tiden![]()
Tror inte att dom gör sig så bra i svartvitt. Gör bara siluetter (annars hade det tagit ett halvår per bild@cili Har du funderat på en okapi?![]()
Ett framtida projekt med andra ord, låter inte som du dissade tanken heltTror inte att dom gör sig så bra i svartvitt. Gör bara siluetter (annars hade det tagit ett halvår per bild)
Vad är det? En mårdhund?Bildgooglar en hel del för att se hur djuren jag ritar borde se ut, och nu dök det sötaste djuret någonsin upp. Man vill ju bara gå fram och krama den!
![]()