Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl: Låter mer spännande om jag inte avslöjar vad det är :p

Precis. Som de som pratar i gåtor på fb. Typ: "Besviken" - och så inget mer. Kan inte riktigt med sådana inlägg, och jag skulle aldrig få för mig för att ställa en följdfråga.... Säg vad det är, eller säg inget alls :p !
Precis. Om någon skriver så är det oftast något bagatellaktigt. Men undrar varför vissa skriver så?

Lite ändrade planer. Blir en uteritt med en annan här snart. Sen kommer en mamma och hennes dotter för att titta på stallplats till deras häst i lösdriften. Sen måste jag bokföra lite och betala räkningar och ringa några samtal och hoppas dessa svarar fast det är helg.
Vart inte så mycket lördagsfeeling av denna dagen direkt.

:heart Krya på dig. färsk riven ingefära, honung och citron, låt stå och dra en stund. Om du blir täppt och inte vill köra näsdroppar är wasabi utmärkt som substitut. :D
Tack :heart
Ingefära får jag inte i mig det smakar magsyra enligt mig så det går inte alls. :yuck:
Citron tål jag inte.
Honung ska jag se till att köpa däremot :up:

Kan tänka mig att wasabi är bra, har oleum basileum hemma så ska köra det i eftermiddag(kväll om det blir värre.
Om det håller sig på den nivån det gör nu är det ingen större fara men tar och försöker jaga bort det senare om det tjocknar till sig värre.

Tack :heart
Ingefära får jag inte i mig det smakar magsyra enligt mig så det går inte alls. :yuck:
Citron tål jag inte.
Honung ska jag se till att köpa däremot :up:

Kan tänka mig att wasabi är bra, har oleum basileum hemma så ska köra det i eftermiddag(kväll om det blir värre.
Om det håller sig på den nivån det gör nu är det ingen större fara men tar och försöker jaga bort det senare om det tjocknar till sig värre.

Mmm, det smakar skit och helvete och jag fick tvinga i mig det med stora klunkar vatten mellan. Oleum basileum är jättebra, jag brukar stänka det på huvudkudden innan jag somnar, hjälper bra när man ska försöka somna. Avskyr näsdroppar även om det behövs ibland.

Mmm, det smakar skit och helvete och jag fick tvinga i mig det med stora klunkar vatten mellan. Oleum basileum är jättebra, jag brukar stänka det på huvudkudden innan jag somnar, hjälper bra när man ska försöka somna. Avskyr näsdroppar även om det behövs ibland.

Ingefära är så vidrigt, kan inte ens klara att en burk är öppen och står en bra bit ifrån mig, tacka för att det är nyttigt besk medicin gör bäst nytta.
Oleum basileum i ordentligt varmt vatten och en handduk över huvudet brukar rensa ganska bra, gäller att inte ta för många droppar bara då tar det stopp i andningen. :o
Nässpray och droppar huga :o

Bildgooglar en hel del för att se hur djuren jag ritar borde se ut, och nu dök det sötaste djuret någonsin upp. Man vill ju bara gå fram och krama den!
2236199-raccoon-dog-in-natural-ambiance.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 769
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 154
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 463
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur