Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sprang direkt till buren förut och kramade om Teddy lite extra, drömde att Svante attackerade honom illa så var även sur på katten när jag vaknade :D
Lägenheten doftade mums när jag vaknade för andra gången men nah, jag tror att jag är mer förtjust i en "vanlig" korvstroganoff, en sådan jag gör på spisen. Men kanske blir såld mer när jag äter resterna, är minst 4 portioner kvar!

Full fart nu...
Åh fy :crazy: det enda som är bra med att det exploderar är att man närmar sig slutet av eländet. ( och att man kan krypa ner under en stor filt och slöa med lite gott samvete och gärna en stor mugg extra gott te.
Själv väntar jag och fortsätter stå i startgroparna och halka men det kommer väl kan jag tro.
Krya på dig!

Har diskat, lyssnar på ljudbok och har spelat lite cross stitch world. Men nu ska jag väl försöka göra nått vettigt, typ äta. Varken frukost eller lunch är intaget än. Tror inte att en skål med cheez ballz räknas riktigt :cautious:

Har en flyttkartong med kläder att rensa ut :arghh: Hatar kläder. Dessutom passar inget mer för jag har gått upp 10 kg sedan jag påbörjade min behandling. Blä!

Lite mindre än en timme kvar på jobbet. Sen ska jag köra hem och byta till stallkläder och åka till stallet.
Längtar redan hem till TV-soffan, VC-hoppningen och kvällsmaten :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 772
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 157
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 463
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka