Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma igen efter en rolig helg med härliga ungar:heart vi har lärt känna den andra skytteföreningen lite bättre och har många nya saker att tänka på och träna på. Vi börjar redan planera för nästa år! :)

Letade rätt på julkulor för att påbörja ett annat julpyssel än mina julkort. Så nu har jag skurit ut och satt fast våra namn på två av dom. Tänkte göra med katternas namn också, blir ju väldigt fint med Boll, Kakan och Fisken :rofl:

i87C6h7.jpg

Höet är inne. Tre balar i taget på säckakärra och med presenning över. Efter ett tag kunde man ju inte bli mycket blötare så då packade vi in utemöblerna också :up:. Nu borde jag också gå en sväng med den stackars hunden... Men VILL man verkligen ge sig ut i det blöta en gång till??

Har varit en runda till metropolen Skövde,köpt ny matta till vardagsrummet bla.
Rastat hundar i regn och nu ätit.
Tv och soffa resten av kvällen, om jag inte får ett ryck o målar om trappan.

Fick en ångestattack i eftermiddags. Så jag fick ta en Stesolid. Slocknade i sängen.
Har ätit middag - Hemmapizza.
Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfikat och dumburken.
Stannar nog hemma från jobbet i morgon. Ska bara komma ihåg att gå upp 6.30 och ringa jobbet...

@cili Åh, vilka fina julkulor =)
----------

Jag surfar lite här, snart dags att ta fram kvällsmat och kolla på avsnitt två av Jordskott =). Varit bortrest en vecka, skönt att vara hemma i min egna lgh som omväxling =)

//r

Första julen med en morganhäst i familjen = obligatoriskt med även en morganhästjulkula i granen. Ojämnheterna beror på att kulan själv inte var slät, där fick jag för att jag tänkte att lågpris inte var någon större skillnad mot de dyrare. Men det syns inte så värst på håll, folk får väl ge sjutton i att kolla nära ;)
22637297_1922043048122121_1627741946044743680_n.jpg

Första julen med en morganhäst i familjen = obligatoriskt med även en morganhästjulkula i granen. Ojämnheterna beror på att kulan själv inte var slät, där fick jag för att jag tänkte att lågpris inte var någon större skillnad mot de dyrare. Men det syns inte så värst på håll, folk får väl ge sjutton i att kolla nära ;)
22637297_1922043048122121_1627741946044743680_n.jpg
Superfin :) !!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 769
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 154
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 463
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka