Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska alltid lyssna på sin mamma!La mig på soffan med en ljudbok. Sov 1,5 h. Till och med mamma säger att jag inte borde jobba imorgon![]()
Boll på boll!Letade rätt på julkulor för att påbörja ett annat julpyssel än mina julkort. Så nu har jag skurit ut och satt fast våra namn på två av dom. Tänkte göra med katternas namn också, blir ju väldigt fint med Boll, Kakan och Fisken
![]()
Så gulligtLetade rätt på julkulor för att påbörja ett annat julpyssel än mina julkort. Så nu har jag skurit ut och satt fast våra namn på två av dom. Tänkte göra med katternas namn också, blir ju väldigt fint med Boll, Kakan och Fisken
![]()
SuperfinFörsta julen med en morganhäst i familjen = obligatoriskt med även en morganhästjulkula i granen. Ojämnheterna beror på att kulan själv inte var slät, där fick jag för att jag tänkte att lågpris inte var någon större skillnad mot de dyrare. Men det syns inte så värst på håll, folk får väl ge sjutton i att kolla nära
![]()