Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej jag förstår verkligen inte grejen med dom. Speciellt "Carpe diem" som finns i varje shabby chic-hem, snacka om att inte ha egen fantasi. Och sen de som är flera meningar långa, gärna på engelska med felstavning :crazy:.
Andra får gärna ha sånna hos sig, men det kommer inte innanför tröskeln här. Sambon brukar skämta om att han ska köpa lösa bokstäver som bildar "kram" eller "puss" när han vill reta mig :rage:
Jag är nog lite allergisk mot Shabby chic -så fult och osmakligt :yuck:

Jag är nog lite allergisk mot Shabby chic -så fult och osmakligt :yuck:

Jag kan tilltalas av detaljer från shabby chic men hela konceptet - nej. Jag brukar säga att jag kör med skabbig chic, det beskriver kråkslottet rätt bra :D

Edit: Änglar oavsett form kommer f-n inte över tröskeln här :cautious: Förutom den som redan finns här, en pysselängel pappa gjorde i skolan när han var liten :love:

Jag kan tilltalas av detaljer från shabby chic men hela konceptet - nej. Jag brukar säga att jag kör med skabbig chic, det beskriver kråkslottet rätt bra :D

Edit: Änglar oavsett form kommer f-n inte över tröskeln här :cautious: Förutom den som redan finns här, en pysselängel pappa gjorde i skolan när han var liten :love:
Jag fick en ängel förra året i julklapp. Den har dessutom batteri och skiftar i fem olika färger :grin:

Valp sover på mina fötter och fiser... :yuck:
Nu är frågan - ska jag sitta kvar och bli fisen på eller ska jag masa mig igång och röja lite kläder efter sovrumsflytten vi hade för flera veckor sen... :angel:
I helgen så satte vi nämligen på "trappstegsmattor" i trappen, så nu har vi öppnat upp för valp = jag kan ränna som jag vill utan gnäll och pip ;)

Tittar på Lyxfällan och funderar över hur man tänker om man tror att man ska få minst 6000 för en trasig moped O_o. De fick 3000 vilket väl kändes mer rimligt.

Tittar på Lyxfällan och funderar över hur man tänker om man tror att man ska få minst 6000 för en trasig moped O_o. De fick 3000 vilket väl kändes mer rimligt.
Jag såg inte avsnittet, men värdet beror helt på vad det var för moped. En modern några år gammal scootermoped i sunkigt skick och med reparationsbehov kan absolut gå för en tusenlapp eller två, om ens det. Men en äldre moped - en Crescent, Puch, Zündapp eller annat från 60-70-tal - ligger ofta runt 6-8 tkr även om den har litet reparationsbehov. I bruksskick utan reparationsbehov handlar det ofta om 8-12 tkr, betydligt mer om mopeden är renoverad och i riktigt fint skick.

Känner med dig - jag har samma. Ögonen har dock lugnat sig lite nu, men rösten är mycket sporadiskt förekommande.....
Det är väldigt frustrerande att inte kunna få fram vad man vill verbalt och inte heller kunna läsa sms utan att kisa :arghh:

Krya på dig! Jag ska dricka min... fjärde kopp te och nysa lite mer :angel:

Det är väldigt frustrerande att inte kunna få fram vad man vill verbalt och inte heller kunna läsa sms utan att kisa :arghh:

Krya på dig! Jag ska dricka min... fjärde kopp te och nysa lite mer :angel:

eller hur - och jag jobbar med samtal... fick avbryta en inbokad elev imorse för det gick inte riktigt att viska sig genom ett samtal :angel: Skulle ringa föräldrar förut men fick göra det med hjälp av "ombud" som fick en lapp med skriftliga instruktioner om vad jag ville veta :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 627
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 460
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka