Jag har inte sett det förut så jag tittar på alla säsonger på dvd.
Glöm inte den allra sista säsongen som finns på Viaplay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte sett det förut så jag tittar på alla säsonger på dvd.
Kan försöka komma ihåg att fota imorgon. Har redan varit där idagKan du inte lägga ut några bilder hur du gjort i foderrummet?
Funderar hur du gör dessa. Har du en speciell maskin som gör klisterlappar? Det ser väldigt proffsigt ut i jämförelse om det står handskrivet.
Där är det mer okej! Då betyder det ju något speciellt, istället för att man råkade hitta en radda ord på dollarstore.Jag funderar på väggord
till skjuthallen, ungarna fick ett citat som de gick igång på av den mentala tränaren vi hade, "If you want corn, plant corn" Alltså om du vill lyckas med något, så grunden för att lyckas med det.Så det funderar jag på om man kan få upp på väggen på ett bra sätt, men det är skrovliga betongväggar så jag få nog försöka lösa det med en stor tavla istället.
![]()
Strax över två timmar tog det att mocka, fixa två höpåsar, blanda kraftfoder, och reda ut en hel jäkla hästman från kardborrar. Men nu är manen flätad, så det ska inte bli några fler kardborredreads.
Har överlevt både psykologbesök och fixat stallet på egen hand.
Strax över två timmar tog det att mocka, fixa två höpåsar, blanda kraftfoder, och reda ut en hel jäkla hästman från kardborrar. Men nu är manen flätad, så det ska inte bli några fler kardborredreads.
Jag tog mig även upp för trappan hemma ganska bra därefter, och har nu ägnat en dryg timme till att peta i mig två mackor till lunch. Hade gladeligen gått och lagt mig en stund, men måste hämta sambon på jobbet klockan fyra så det är bara att försöka hålla igång tills dess.
Var inte säker på det, jag är ganska fundersam hur jag fick eländet.Tur ni inte smittar via tangentborden, hade aldrig vågat hänga här annars
Krya på er!![]()
Åh halleluja. Sambon meddelade precis att han får skjuts hem av en kollega. Sängen, here I come!!!
Alla småbarns föräldrar borde sprittvätta sina barn från huvud till fötter innan dom får vara bland vanligt folk- nytt ordspråk.
Hon är nästan dränkt i pälsglans, men med jättelång man fastnar dom ändåOm man har i pälsglans fastnar kardborrarna inte lika hårt![]()
Då har du antingen inte använt tillräckligt eller fel sort, Ginger (avartarhästen) hade man långt nedanför halsenoch tjock svans ner till fotknölarna, tog bara fram kammen så gled dom av.Hon är nästan dränkt i pälsglans, men med jättelång man fastnar dom ändå![]()