Jag kan köpa kinderägg bara för själva äggets skull och vill absolut inte ha leksakenPaus i tentapluggandet. Äter Kinderchoklad![]()
OBS är vuxen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan köpa kinderägg bara för själva äggets skull och vill absolut inte ha leksakenPaus i tentapluggandet. Äter Kinderchoklad![]()
Jag är nog lite allergisk mot Shabby chic -så fult och osmakligtNej jag förstår verkligen inte grejen med dom. Speciellt "Carpe diem" som finns i varje shabby chic-hem, snacka om att inte ha egen fantasi. Och sen de som är flera meningar långa, gärna på engelska med felstavning.
Andra får gärna ha sånna hos sig, men det kommer inte innanför tröskeln här. Sambon brukar skämta om att han ska köpa lösa bokstäver som bildar "kram" eller "puss" när han vill reta mig![]()
Jag är nog lite allergisk mot Shabby chic -så fult och osmakligt![]()
Jag fick en ängel förra året i julklapp. Den har dessutom batteri och skiftar i fem olika färgerJag kan tilltalas av detaljer från shabby chic men hela konceptet - nej. Jag brukar säga att jag kör med skabbig chic, det beskriver kråkslottet rätt bra
Edit: Änglar oavsett form kommer f-n inte över tröskeln härFörutom den som redan finns här, en pysselängel pappa gjorde i skolan när han var liten
![]()
Jag fick en ängel förra året i julklapp. Den har dessutom batteri och skiftar i fem olika färger![]()
SmakfulltJag fick en ängel förra året i julklapp. Den har dessutom batteri och skiftar i fem olika färger![]()
Jag kan köpa kinderägg bara för själva äggets skull och vill absolut inte ha leksaken
OBS är vuxen!
Jag såg inte avsnittet, men värdet beror helt på vad det var för moped. En modern några år gammal scootermoped i sunkigt skick och med reparationsbehov kan absolut gå för en tusenlapp eller två, om ens det. Men en äldre moped - en Crescent, Puch, Zündapp eller annat från 60-70-tal - ligger ofta runt 6-8 tkr även om den har litet reparationsbehov. I bruksskick utan reparationsbehov handlar det ofta om 8-12 tkr, betydligt mer om mopeden är renoverad och i riktigt fint skick.Tittar på Lyxfällan och funderar över hur man tänker om man tror att man ska få minst 6000 för en trasig moped. De fick 3000 vilket väl kändes mer rimligt.
Smakfullt![]()
Beställt ny startmotor till Fården och så får vi hoppas den är lättare fixa än Peggan.
Sen hoppas jag att jag får behålla volvon som vardagsbil. Måste säga jag gillar v40och den har dragkrok
![]()
Känner med dig - jag har samma. Ögonen har dock lugnat sig lite nu, men rösten är mycket sporadiskt förekommande.....Har tappat rösten och har rinnande ögon. Väldigt rolig kombination![]()
Jag kan köpa kinderägg bara för själva äggets skull och vill absolut inte ha leksaken
OBS är vuxen!
Det är väldigt frustrerande att inte kunna få fram vad man vill verbalt och inte heller kunna läsa sms utan att kisaKänner med dig - jag har samma. Ögonen har dock lugnat sig lite nu, men rösten är mycket sporadiskt förekommande.....
Det är väldigt frustrerande att inte kunna få fram vad man vill verbalt och inte heller kunna läsa sms utan att kisa
Krya på dig! Jag ska dricka min... fjärde kopp te och nysa lite mer![]()