R
Raderad medlem 68338
Tel Aviv och Israel är fantastiskt!
Oh ja!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tel Aviv och Israel är fantastiskt!
Ok kul, verkligen, inte alls avundsjuk.Oh ja!!Har varit där typ 3 ggr per år
Nu blir det vinteruppehåll men drar dit igen i april!
Sov gott!Jag tror det är dags för sängen. Klockan ringer lite över tre för klockan fem börjar jag jobba i Smålandsstenar. Natti!
Ok kul, verkligen, inte alls avundsjuk.![]()
Problemet är att jag helst inte vill ha någonting i min kropp, speciellt inte *där* ^^p-ring?
Har så stora komplex över mina överarmar så att ha någon ta i dem känns för jobbigt :/
Använder foxfire och den är bra. En i stallet har Leovet från hööks och undrar om inte den t.o.m är bättre. Silkeslen man och svans. Ska köpa den nästa gångHar Cowboy Magic, den ska vara riktigt bra och går inte ur direkt. Men jag tror att hästskrället rullar i kardborrarna, för dom sitter högre upp än vad växterna är höga. Hennes man är även väldigt tjock sett till mängden hår, men det är väldigt fina hårstrån som jag antar spelar in. Pannluggen är ännu värre, den är byggd av fjuniga änglahårstrån![]()
BildenTjohooo är tillbaka i kylan. Frös praktiskt taget ihjäl när jag var tvungen att göra ett ärende. Längtar tillbaka till denna vy:
![]()
Nervös, ska diskutera kontrakt i morgon. hoppas på en labil med pengar i lön.
Jag har pstav. Har funkat toppen.Problemet är att jag helst inte vill ha någonting i min kropp, speciellt inte *där* ^^