Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har Cowboy Magic, den ska vara riktigt bra och går inte ur direkt. Men jag tror att hästskrället rullar i kardborrarna, för dom sitter högre upp än vad växterna är höga. Hennes man är även väldigt tjock sett till mängden hår, men det är väldigt fina hårstrån som jag antar spelar in. Pannluggen är ännu värre, den är byggd av fjuniga änglahårstrånDå har du antingen inte använt tillräckligt eller fel sort, Ginger (avartarhästen) hade man långt nedanför halsenoch tjock svans ner till fotknölarna, tog bara fram kammen så gled dom av.
Ska kanske tillägga att hennes svans tvättades varje fredag året runt och sen i med Firefox pälsglans.
Jag kan tilltalas av detaljer från shabby chic men hela konceptet - nej. Jag brukar säga att jag kör med skabbig chic, det beskriver kråkslottet rätt bra
Edit: Änglar oavsett form kommer f-n inte över tröskeln härFörutom den som redan finns här, en pysselängel pappa gjorde i skolan när han var liten
![]()
Hon är nästan dränkt i pälsglans, men med jättelång man fastnar dom ändå![]()
Idag har en person på hundrastarfirman sagt upp sig med omedelbar verkan. Därför har hundrastarfirman med omedelbar verkan slutat rasta hundar i mitt område, bestämt under kvällen. De har helt enkelt inte personal så det räcker och det tar för lång tid att rekrytera, utbilda osv (den som sa upp sig tog 6 månader). Sååå... Jag har ingen hundrastning i morgon. Det går att lösa. Jag får bryta i skolan lite tidigare bara. På onsdag.. liknande bekymmer. Fredag? Jajamen, samma bekymmer.
Jag har tillbringat hela kvällen med att leta privata hundrastare. Det finns inte så mycket att välja på. Har stått i kö till hunddagiset sedan i somras. Så himla stressad. 3 pers som jag ska träffa och försöka bilda mig en uppfattning om i veckan här. Hoppas att någon av dessa är ok så jag har en lösning senast på måndag när jag ska skriva tentajag har insett att jag behöver två stycken så jag har back-up om någon blir sjuk. 2 föräldralediga och en arbetslös så tid finns ju hos kandidaterna. Fruktansvärt stressad kväll.
Nu ligger jag i sängen och ska försöka komma ner i varv innan jag måste upp extra tidigt i morgon för att ta en extra lång promenad med vovve innan barnen ska till förskolan och jag till skolan. Kommer förmodligen att behöva gå tidigare (grupparbete och gruppen informerad om läget) för att rasta vovve. Det känns inte kul just nu![]()
Min gammelman rullade sig i kardborrar. Var eviga dag... Pälsglans funkade inte på honom, hade för tjock man, svans och päls. Han hade kardborrar, överallt... Det enda som funkade var att plocka ut kardborrar, en och en med hand... Och slå ner alla kardborrar i hagen.Har Cowboy Magic, den ska vara riktigt bra och går inte ur direkt. Men jag tror att hästskrället rullar i kardborrarna, för dom sitter högre upp än vad växterna är höga. Hennes man är även väldigt tjock sett till mängden hår, men det är väldigt fina hårstrån som jag antar spelar in. Pannluggen är ännu värre, den är byggd av fjuniga änglahårstrån![]()
Cowboy magic är bra men dyr och inte så glatt eller vad man ska säga,jag brukar använda den på tävling då det blir lite blänk av den.Har Cowboy Magic, den ska vara riktigt bra och går inte ur direkt. Men jag tror att hästskrället rullar i kardborrarna, för dom sitter högre upp än vad växterna är höga. Hennes man är även väldigt tjock sett till mängden hår, men det är väldigt fina hårstrån som jag antar spelar in. Pannluggen är ännu värre, den är byggd av fjuniga änglahårstrån![]()
Numera finns det svanspåsar,toppen för dom som har pissmärrar eller bara vill hålla svansen ren o otovig.Min gammelman rullade sig i kardborrar. Var eviga dag... Pälsglans funkade inte på honom, hade för tjock man, svans och päls. Han hade kardborrar, överallt... Det enda som funkade var att plocka ut kardborrar, en och en med hand... Och slå ner alla kardborrar i hagen.
Min kompis fick spunk på dem. Hennes kuse (kblstravare han med), lindade in svansen varje dag med handdukarDet funkade så där
Fanns inte på "min" tidNumera finns det svanspåsar,toppen för dom som har pissmärrar eller bara vill hålla svansen ren o otovig.
Dom har funnits sen runt 2001 eller det var i alla fall då jag upptäckte dom (bland western hästfolket)Fanns inte på "min" tid
ok, var inte bland westernfolket, utan bara skogsmulleDom har funnits sen runt 2001 eller det var i alla fall då jag upptäckte dom (bland western hästfolket)
Funderar om man kan köra fjärilspasta till gratinerad falukorv. Har inget potatismos hemma och herregud orka gå och köpa det. Har iofs potatisar men inte direkt upplagd för att skala.
Jag är än en gång så less på sjukvården! Eller.. sjukvården är väll kanske lite fel uttryck, jag är arg på barnmorskan jag träffade idag.
För fem år sedan genomgick jag en duodenalswitch-operation, vilket jag informerade barnmorskan om. Jag informerade även om vilka mediciner jag tar. Inga problem, fick ett slags p-piller utskrivet. Fyra timmar senare ringer det på min telefon och det är barnmorskan som söker mig. Hon har nu tydligen pratat med en annan läkare och ringer nu och varnar för att jag antagligen inte alls kommer vara skyddad med pillret på grund utav min operation.
Jag är helt ställd. Tänk om hon valt att inte konsultera denna läkare utan att jag hade gått och tagit dessa piller och sedan blivit gravid?! Jag hade liksom redan hämtat ut pillren.
Fine, det är inte ett 100% skydd, men nu verkar jag ha ännu sämre chanser.. Hennes attityd var också skrämmande då hon viftade bort det hela med att jag i alla fall tänkt använda kondom eftersom det är att jag inte får ägglossning som är vad jag är ute efter, men tänk om jag struntat i kondom med någon för att jag ändå "är skyddad"
Så det får bli till att sätta i en spiral, något jag egentligen inte alls vill ha..