Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då har du antingen inte använt tillräckligt eller fel sort, Ginger (avartarhästen) hade man långt nedanför halsenoch tjock svans ner till fotknölarna, tog bara fram kammen så gled dom av.
Ska kanske tillägga att hennes svans tvättades varje fredag året runt och sen i med Firefox pälsglans.
Har Cowboy Magic, den ska vara riktigt bra och går inte ur direkt. Men jag tror att hästskrället rullar i kardborrarna, för dom sitter högre upp än vad växterna är höga. Hennes man är även väldigt tjock sett till mängden hår, men det är väldigt fina hårstrån som jag antar spelar in. Pannluggen är ännu värre, den är byggd av fjuniga änglahårstrån :crazy:

Jag gick till poolen och somnade i en av stolarna :o Men nu känna jag mig lite bättre så nu jobbar jag i alla fall :banana: Ska bara läsa 35 artiklar jag lyckats hitta, syns senare :rofl:

(jag var alltså inte i poolen, det hade inte varit så smart/snällt när man haft diarré tidigare under dagen. Vet inte vad jag lyckats äta den här gången, men var och spelade brädspel igår efter en Miyazaki konsert i botaniska trädgården å käkade friskt både ostmackor i värmen och sedan hur mycket brownies och choklad som helst innan jag tröck i mig en massa chips. Total värt eftersom jag nästan vann i Monopol :rofl: trots att jag ägde skit gator)

Jag kan tilltalas av detaljer från shabby chic men hela konceptet - nej. Jag brukar säga att jag kör med skabbig chic, det beskriver kråkslottet rätt bra :D

Edit: Änglar oavsett form kommer f-n inte över tröskeln här :cautious: Förutom den som redan finns här, en pysselängel pappa gjorde i skolan när han var liten :love:

Jag kan faktiskt gilla det beroende var det ar ... men skulla aldrig vilja ha det sjalv ... utom vissa detaljer kanske.

Hon är nästan dränkt i pälsglans, men med jättelång man fastnar dom ändå :(

Har ni Ventrolin detangler?
Det ar det enda som funkar pa min hast's langa tjocka man. Han's man har sa tunna stran att det ar som manniskohar och far knutar av vind, gras, och kvistar.:banghead: Med kardborrar har jag fatt klippa ut det innan Ventrolin Detangler fanns pa marknaden.

Cowboy Magic funkar inte alls pa Michico ... leta efter Ventrolin Detangler ...

Idag har en person på hundrastarfirman sagt upp sig med omedelbar verkan. Därför har hundrastarfirman med omedelbar verkan slutat rasta hundar i mitt område, bestämt under kvällen. De har helt enkelt inte personal så det räcker och det tar för lång tid att rekrytera, utbilda osv (den som sa upp sig tog 6 månader). Sååå... Jag har ingen hundrastning i morgon. Det går att lösa. Jag får bryta i skolan lite tidigare bara. På onsdag.. liknande bekymmer. Fredag? Jajamen, samma bekymmer.

Jag har tillbringat hela kvällen med att leta privata hundrastare. Det finns inte så mycket att välja på. Har stått i kö till hunddagiset sedan i somras. Så himla stressad. 3 pers som jag ska träffa och försöka bilda mig en uppfattning om i veckan här. Hoppas att någon av dessa är ok så jag har en lösning senast på måndag när jag ska skriva tenta :arghh: jag har insett att jag behöver två stycken så jag har back-up om någon blir sjuk. 2 föräldralediga och en arbetslös så tid finns ju hos kandidaterna. Fruktansvärt stressad kväll.

Nu ligger jag i sängen och ska försöka komma ner i varv innan jag måste upp extra tidigt i morgon för att ta en extra lång promenad med vovve innan barnen ska till förskolan och jag till skolan. Kommer förmodligen att behöva gå tidigare (grupparbete och gruppen informerad om läget) för att rasta vovve. Det känns inte kul just nu :(

Jag vet ev en tjej, superduktig! Pm:a om du är intresserad.

Funderar om man kan köra fjärilspasta till gratinerad falukorv. Har inget potatismos hemma och herregud orka gå och köpa det. Har iofs potatisar men inte direkt upplagd för att skala.

Har Cowboy Magic, den ska vara riktigt bra och går inte ur direkt. Men jag tror att hästskrället rullar i kardborrarna, för dom sitter högre upp än vad växterna är höga. Hennes man är även väldigt tjock sett till mängden hår, men det är väldigt fina hårstrån som jag antar spelar in. Pannluggen är ännu värre, den är byggd av fjuniga änglahårstrån :crazy:
Min gammelman rullade sig i kardborrar. Var eviga dag... Pälsglans funkade inte på honom, hade för tjock man, svans och päls. Han hade kardborrar, överallt... Det enda som funkade var att plocka ut kardborrar, en och en med hand... Och slå ner alla kardborrar i hagen.
Min kompis fick spunk på dem. Hennes kuse (kblstravare han med), lindade in svansen varje dag med handdukar :grin: Det funkade så där

Cowboy magic är bra men dyr och inte så glatt eller vad man ska säga,jag brukar använda den på tävling då det blir lite blänk av den.

Min gammelman rullade sig i kardborrar. Var eviga dag... Pälsglans funkade inte på honom, hade för tjock man, svans och päls. Han hade kardborrar, överallt... Det enda som funkade var att plocka ut kardborrar, en och en med hand... Och slå ner alla kardborrar i hagen.
Min kompis fick spunk på dem. Hennes kuse (kblstravare han med), lindade in svansen varje dag med handdukar :grin: Det funkade så där
Numera finns det svanspåsar,toppen för dom som har pissmärrar eller bara vill hålla svansen ren o otovig.

Jag är än en gång så less på sjukvården! Eller.. sjukvården är väll kanske lite fel uttryck, jag är arg på barnmorskan jag träffade idag.
För fem år sedan genomgick jag en duodenalswitch-operation, vilket jag informerade barnmorskan om. Jag informerade även om vilka mediciner jag tar. Inga problem, fick ett slags p-piller utskrivet. Fyra timmar senare ringer det på min telefon och det är barnmorskan som söker mig. Hon har nu tydligen pratat med en annan läkare och ringer nu och varnar för att jag antagligen inte alls kommer vara skyddad med pillret på grund utav min operation.
Jag är helt ställd. Tänk om hon valt att inte konsultera denna läkare utan att jag hade gått och tagit dessa piller och sedan blivit gravid?! Jag hade liksom redan hämtat ut pillren.
Fine, det är inte ett 100% skydd, men nu verkar jag ha ännu sämre chanser.. Hennes attityd var också skrämmande då hon viftade bort det hela med att jag i alla fall tänkt använda kondom eftersom det är att jag inte får ägglossning som är vad jag är ute efter, men tänk om jag struntat i kondom med någon för att jag ändå "är skyddad" :crazy:
Så det får bli till att sätta i en spiral, något jag egentligen inte alls vill ha..

Jag är än en gång så less på sjukvården! Eller.. sjukvården är väll kanske lite fel uttryck, jag är arg på barnmorskan jag träffade idag.
För fem år sedan genomgick jag en duodenalswitch-operation, vilket jag informerade barnmorskan om. Jag informerade även om vilka mediciner jag tar. Inga problem, fick ett slags p-piller utskrivet. Fyra timmar senare ringer det på min telefon och det är barnmorskan som söker mig. Hon har nu tydligen pratat med en annan läkare och ringer nu och varnar för att jag antagligen inte alls kommer vara skyddad med pillret på grund utav min operation.
Jag är helt ställd. Tänk om hon valt att inte konsultera denna läkare utan att jag hade gått och tagit dessa piller och sedan blivit gravid?! Jag hade liksom redan hämtat ut pillren.
Fine, det är inte ett 100% skydd, men nu verkar jag ha ännu sämre chanser.. Hennes attityd var också skrämmande då hon viftade bort det hela med att jag i alla fall tänkt använda kondom eftersom det är att jag inte får ägglossning som är vad jag är ute efter, men tänk om jag struntat i kondom med någon för att jag ändå "är skyddad" :crazy:
Så det får bli till att sätta i en spiral, något jag egentligen inte alls vill ha..

:nailbiting:
Fy för! Finns det inga piller som hjälper dig? Så du slipper spiral?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 460
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka