Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjort lite tester på det vi ska kunna inför tentan. Känns bra att kunna stämma av vad man måste plugga mer på, vilket i mitt fall är det centrala nervsystemet samt örat och ögats anatomi. Tur det är sex dagar kvar :p Är dock redan kräkless på latin...

Jag är såå grymt bra ibland, det händer alltså även om det inte är så ofta. :o
Ännu en gång har påminnelse i mobilen räddat mig, inte nog med att jag lagt in en påminnelse utan jag har även följt min egen uppmaning i densamma och betalat en räkning som har förfallodatum 25:e men nu kommer det in till företaget imorgon.
Dumt sista datum enligt mig så blev påminnelse att den ska betalas och nu är den fixad! (övriga ska betalas om ett tag)

Sa jag att jag är grymt bra ibland?
Har jag tidigare tjatat om påminnelse i mobilen?

Så veckans skryt klart, jag lär inte få ihop fler megafina prestationer inom kort skulle jag tro :p

/febersnurrig hallonsaft imponerar ibland.

Har Cowboy Magic, den ska vara riktigt bra och går inte ur direkt. Men jag tror att hästskrället rullar i kardborrarna, för dom sitter högre upp än vad växterna är höga. Hennes man är även väldigt tjock sett till mängden hår, men det är väldigt fina hårstrån som jag antar spelar in. Pannluggen är ännu värre, den är byggd av fjuniga änglahårstrån :crazy:
Använder foxfire och den är bra. En i stallet har Leovet från hööks och undrar om inte den t.o.m är bättre. Silkeslen man och svans. Ska köpa den nästa gång

Tjohooo är tillbaka i kylan. Frös praktiskt taget ihjäl när jag var tvungen att göra ett ärende. Längtar tillbaka till denna vy:

frukosthel.jpg
Bilden :love:!
Morgonrocken :love:!
Värmen :love:!
Stämningen :love:!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 460
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka