Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på maaat! Jobbat kontor under dagen och sen varit ner och tränat med hästen och myst. Har mkt på kontorsjobbet nu och har varit stressad ett tag. Nu tog jag god tid på mig och bara lät mig själv vara i stallet och med hästen. Underbart!
Pålle var riktigt duktig också!

Imorgon har jag bokat in massage för att stressa av ännu mer.

Måste nog försöka boka tid hos en optiker med. Tror jag börjat se lite dåligt, alt bara märker av det mer nu när jag sitter vid dator mer än jag brukar.
Nu börjar förfallet! :wtf:

Tjohooo är tillbaka i kylan. Frös praktiskt taget ihjäl när jag var tvungen att göra ett ärende. Längtar tillbaka till denna vy:

frukosthel.jpg

Suck, trodde jag passat in falukorven och pastan så den blev klar samtidigt, men icke. Pastan är klar och korven fortfarande i ugnen. Typiskt eftersom det vore mycket bättre om det var tvärtemot. :meh:

Undrar om SJ har någon bugg i systemet? Jag har köpt pendlarbiljetter i deras app, tio resor. Första omgången gjorde jag slut på och hade köpt en ny omgång med 10 biljetter. Men så skulle jag boka biljett till imorgon och helt plötsligt hade jag fem biljetter kvar av den gamla och åtta kvar av den nya :cautious: Nu har jag bokat två biljetter till imorgon så får vi se vad som händer. :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 459
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka