Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick omboka tandläkaren nu till nästa månad pga alla dyra räkningar kom på en o samma gång denna månad. Hatar pengar :arghh: Men får iaf 600kr i rabatt på tandläökarbesöket.

Avskyr när de använder order "bara". "En undersökning kostar bara 900kr". Dessa 900 är typ mat för mig i närmare två/tre veckor..

Lintott fick prova det nygjorda pannbandet när jag ändå var nere i hagen. Såhär ser det ut på:
Kh2f1ir.jpg

På väg hem från jobbet fick jag världens panikångestattack:cry: Så det var bara att ta sig hem och lägga sig i sängen och vänta ut den. Tog några timmar innan den gick över, så att jag kunde äta lite lunch (mår illa av attacken:yuck:...). Avbokade min BS också, eftersom jag mådde dåligt.:crazy:
Mår liite bättre nu. Så nu lagar jag mat - Kycklingpaj med tacokrydda:d

Lyckades ta mig till Starbucks. Åt en choklad, men nu vill jag hemskt gärna ha en till och kan inte sluta tänka på en till :o 15 kakor och en choklad, inte på diet direkt här inte :rofl:

Kokade också potatis i min multi cooker, så för första gången på hur länge sen som helst fick jag kokt potatis till middag :love:

Sitter och väntar ut tiden innan jag får gå hem. Det är för kort tid att ge sig på ett nytt arbete så jag pysslar lite här och där samtidigt som jag hatar min kropp..

Tydligen är det rimligt att få blödningar och värk vid ägglossning (ju mer stressad jag är desto värre blir det), mensvärk 5-3 dagar innan mens och sedan sådan värk att jag nästan svimmar :cautious: Ska ringa till MVC i morgon och se om jag kan få mini-piller utan läkarundersökning (gjorde en i början av sommaren som inte visade några fysiska fel) så att jag kan börja ta tabletterna typ.. Igår ^^

Mystiskt väder idag vilket ledde till att jag o hundarna blev dyngsura redan efter 4km och då var det 4 till kvar innan vi var hemma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 188
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 548
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 123
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 457
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur