Jösses, vad trött jag är. Det blev två besök på VC idag. Någon promenad lär jag inte orka. Undrar om jag ska trösta mig med en påse godis?
Ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jösses, vad trött jag är. Det blev två besök på VC idag. Någon promenad lär jag inte orka. Undrar om jag ska trösta mig med en påse godis?
Det går nog inte. Den jag var hos idag sa att det skulle dröja två månader innan han kom tillbaka nästa gång så jag vet redan att det blir en annan vid nästa besök.Kan du be att få gå till samma? Om det känns bättre för dig menar jag.
Det går nog inte. Den jag var hos idag sa att det skulle dröja två månader innan han kom tillbaka nästa gång så jag vet redan att det blir en annan vid nästa besök.
Mycket snyggt!Lintott fick prova det nygjorda pannbandet när jag ändå var nere i hagen. Såhär ser det ut på:
![]()
Lintott fick prova det nygjorda pannbandet när jag ändå var nere i hagen. Såhär ser det ut på:
![]()
Man kan stänga hela fbKan man stänga av den här Facebookmarket?![]()
@LadyCovergirl Tror jag missat hur det gick på provridningen? Eller var det denna torsdagen?![]()
Lintott fick prova det nygjorda pannbandet när jag ändå var nere i hagen. Såhär ser det ut på:
![]()
Hur är det man säger nu då talesättet? Han blev påkommen med byxorna neddragna? Kanske det ingår i gripandet?Ser på Cops. Det är många som tappar byxorna när de blir gripna. Mysko.