Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fö har jag kollat på patetiska feelgood-filmer och vill nu gråta... jag hatar hormoner och det har f-n blivit VÄRRE nu när jag kommit i övergångsåldern! Det känns väldigt fånigt och fel :mad: Mer ont har jag också :cautious:
Det påminner mig om när A var någon vecka gammal och jag ammade henne framför tvn där jag såg en ko kalva, vilket resulterade i att jag grät så att jag hulkade :angel: sambon tittade på mig och konstaterade "hormoner" :rofl::rofl::rofl:

Det är inhandlat och uppsatt och idag kom ingen hundvakt. Onsdagar lämnar mamma pengar så hon ska se vad som händer imorgon. Pengarna är alltid borta så hundvakten lär ju komma, men återstår att se om det blir promenad eller inte.

Alltså så extremt pissig stil av hundvakten. Jag hade blivit helt jävla galen. Stackars hund, vilken hemsk människa :rage: Folk som jävlas med djur och gamla, där är min stubin kort. Dessutom oärlig på det :rage::rage::rage:

Jag har lite dåligt samvete det är tisdag kväll och jag sitter och trycker i mig skräp men är man sjuk så får det väl förlåta lite?
Uppenbarligen är jag bättre på att göra kladdkaka med feber (mugcake) än i vanliga fall, taskigt men smakar bra :up::o

Har hjälpt brorsan på med däcken på hans båda bilar och när vi ändå var i farten så passade jag på att tillverka fästen till hans ledramp som han satt fast för dåligt .Nu blir det lite gnäll Har fått sådana jäkla kramper i ena benet så jag kan knappt stödja på det.Brukar krampa men har inga större problem att gå annars men nu höll jag inte ens på att komma uppför trappen och om det beror på förkylningen att jag är yr och tappar balansen .Känns nästan som man håller på att svimma när det snurrar till och man vinglar då jag går .Kanske dax att lägga sig

Har hjälpt brorsan på med däcken på hans båda bilar och när vi ändå var i farten så passade jag på att tillverka fästen till hans ledramp som han satt fast för dåligt .Nu blir det lite gnäll Har fått sådana jäkla kramper i ena benet så jag kan knappt stödja på det.Brukar krampa men har inga större problem att gå annars men nu höll jag inte ens på att komma uppför trappen och om det beror på förkylningen att jag är yr och tappar balansen .Känns nästan som man håller på att svimma när det snurrar till och man vinglar då jag går .Kanske dax att lägga sig

Har du testat att ta Samarin eller magnesium? Det kan hjälpa om man har kramper.

Känner jag mamma rätt kommer hon vilja prata med hundvakten först för att se om denne ljuger.
Jag hade gillrat en fälla till en sån person om jag misstänkte något, fotografera saker, lägga något som jag vet exakt hur den legat och be någon ha koll om möjligheten finns.
Nej jag hade inte varit diplomatisk och garanterat inte fått pris för snälla tankar eller gärningar.
Bara jag skulle misstänka det skulle jag fullkomligen koka, nej när djur far illa är jag inte pedagogisk, milt sagt.
Hoppas verkligen det visar sig att rastaren skött sig och gjort det den ska/lovat :cry:

Har du testat att ta Samarin eller magnesium? Det kan hjälpa om man har kramper.
Kanske det men har skitont i länden åxo och det strålar upp över hela ryggraden .Annars när det krånglar har jag konstant kramp i vaden .Det känns som ett rejält sendrag och det sitter i flera dagar .Hela muskeln blir stenhård men nu är det så med hela benet .Får försöka och se om Paraflex hjälper

Dags att sova. Blir "spännande" att se hur det ser ut på jobbet imorgon, var ju sjuk i fredags och haft semester igår och idag... Jag hoppas verkligen inte att det är rörigt och lortiga moppar i städrummet som förut när jag hade vart sjuk i 1.5 dag :meh: plus att det var slut på papper vid flera toaletter :banghead: (det tar vanligen aldrig slut eftersom man fyller på varje dag :meh: oavsett om det vart helg så brukar det finnas kvar på måndagen om man fyllt på på fredagen :meh:)
Jaja, ät det inte städat ordentligt så kommer jag då säga det till chefen. trött på slarv från vikarier.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 609
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka