Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det inte så att studier visat att just kombinationen Vitamin C och Zink minskar förkylningsbesvär? Men om jag minns rätt blir man väldigt trött av för mycket zink.

Fast färsk frukt är alltid bra :D
Bra fråga ingen aning faktiskt men det säga ju att ett äpple om dagen osv. och japp frukt är gott, jag kan ha perioder när jag är helt galen i det, ordentligt :o
Fruktaffären gillar mig och jag gillar den :bow:

På väg hem från jobbet fick jag världens panikångestattack:cry: Så det var bara att ta sig hem och lägga sig i sängen och vänta ut den. Tog några timmar innan den gick över, så att jag kunde äta lite lunch (mår illa av attacken:yuck:...). Avbokade min BS också, eftersom jag mådde dåligt.:crazy:
Mår liite bättre nu. Så nu lagar jag mat - Kycklingpaj med tacokrydda:d

:( Panikångestattack är vidrigt, vet :yuck:. Hoppas det dröjer till nästa gång!

Äsch då, alla vet väl att man helst ska uppskatta och kasta runt lite på siffrorna så man täcker alla möjliga utgångar :angel:

:D

Ja alltså jag jobbar med probabilities teori rätt ofta, där är inget säkert och siffror slängs runt hejvilt. Vet inte varför han är förvånad för.

(måste ju påpeka att det inte blev någon större skillnad i tolkningen av resultaten, vilken sabla tur! )

Det hörs missljud från min ena högtalare lite då och då :down:.

I övrigt väntar jag bara på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan gå och lägga mig.

Förbereder mig inför morgondagens jobbintervju :nailbiting:. Första rundan var i fredags och i måndags blev jag kallad till intervju nummer två! De blev iaf inte skrämda av mig första gången ;).

De har fått ca 50 ansökningar och det är mitt drömjobb!

Referenspersonerna är förvarnade :D.

Förbereder mig inför morgondagens jobbintervju :nailbiting:. Första rundan var i fredags och i måndags blev jag kallad till intervju nummer två! De blev iaf inte skrämda av mig första gången ;).

Ahh vad roligt, vilken tid ska tummarna vara upptagna imorgon?
Hejja hejja! :banana:

Tjoho! :banana: Vi håller tummar, tassar och tår imorgon :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 191
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 568
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 127
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 457
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur