Fryser, skakar och känner mig allmänt helt jävla bedrövlig.
Har du ätit idag?
Hoppas att du kände förtroende för psykologen idag och denne kändes "rätt".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fryser, skakar och känner mig allmänt helt jävla bedrövlig.
Nu är det länge sedan jag såg den men jag har för mig det hastigt och lustigt sitter en fågel i rummet och sedan går det utförNä, kanske tur det?![]()
De äter sist av 700 elever där många innan henne haft samma tanke. Det lär vara mer oliver än sallad kvar? Dessutom kommer hon troligen inte vilja vara så petig i skolan och kommer då välja att inte äta alls.
Jag håller med @kolblakkur Pastasallad är ok. Vi skulle inte ens få servera mannagrynspuddingen om man ser till våra kostriktlinjer, inga sötsaker.@Klara - du som jobbar med det, är det ok om jag frågar om skolmat? Är nämligen lite fundersam på att det serveras mannagrynspudding med sylt till lunch på A's skola på torsdag. Det känns som en efterrätt för mig? Enda alternativet är pastasallad, vilket inte heller känns optimalt? Jag är van vid närproducerat, ekologiskt och rejält från fsk. Är jag bortskämd bara? Det är kanske helt normalt? Jag kommer iaf ha en tokhungrig dotter på torsdag em...
Ska inte betala några 20000 i hyror20 000 för katten när du är bostadslös?
Betalar 3500 denna månad.Men vad kostar pensionatet per natt då??
Den är ju inte ett dugg läskigHar du sett fåglarna alltså filmen![]()
![]()
Ska inte betala några 20000 i hyror
Utan jag ska hyra av en slumvärd.
Men jag tjänar efter skatt 16000 i månaden
En hyra 5450 kr i deposition plus en månad hyra och möbler på det.
Jag har inte så stora krav på möbler men de ska ju hittas och de ska transporteras
Plus då andra kostnader som kommer till.
Har en buffert men eftersom jag inte vet vad som felas katten vet jag heller inte slutnotan
Hon är försäkrad
Vad är det? En film?Ser på Jail på 10an. Har nästäppa.
Sent?! Klockan är ju bara 22Nerbäddad. Är inte van vid att gå och lägga mig såhär sent![]()
Vi brukar gå och lägga oss 21Sent?! Klockan är ju bara 22![]()
Det låter väldigt tidigt, skulle nog inte kunna somna så tidigt alternativt vaknat runt fyra istället.Vi brukar gå och lägga oss 21![]()