Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hinner det mogna :confused:???
20171018_173516.jpg

Hinner det mogna :confused:???
20171018_173516.jpg
Tveksamt men med lite isolering och en växtlampa kanske? smultron är värda besväret.
Men lyssna inte på mig jag är totalt hopplös på allt som ska föreställa vara grönt, här är det oftare torkade blad och skrumpna i olika nivåer dessutom har jag inga utomhusväxter/bär men knäppa idéer tydligen iaf. tydligen :p

Slösurfar lite innan det är dags för kvällsfikat och dumburken. I kväll börjar Greys igen!:banana:
I morgon ska jag på ett ÅB på Gyn, Ackis. Får gå lite tidigare från jobbet än vanligt bara. Det är pga jag fick börja med Cerazette jag ska till Gyn.

Apropå Dreamies som jag sett många kattägare skriva om här, är min katt den enda som föredrar Whiskas Temtations? :confused:

Pälsfröken är lite jobbig med maten så undviker godis till 99% och här är inte mutor så uppskattade så det är värt att prova nya saker när det funkar bäst med klia under hakan.
Jag har inte testat Whiskas Temtations alls så noll koll, dreamies går i men går lika bra att strunta i med ett antal timmar.
Smilla Toothies däremot är tydligen riktigt gott men det brukar jag lägga i transportburen som lite burträning att den inte anfaller och äter katter. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 604
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 135
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?