Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Missnöjd med virkningen. Huvudet blev alldeles för stort så nu är elefanten framtung. Nåja, det duger åt en treåring. Nu ska elefanten bara få öron (fast i en annan färg än kroppen, garnet tog slut), sen påbörjas projekt giraff.

Körig dag på jobbet. Ingen överraskning men ändå.
Efter jobbet ska jag till stallet och i övrigt är det inget spännande för ikväll.

Fått en annan hjälm på jobbet, ifall det är den som ställt till det med mina svullnader. Ska vara hemma imorgon och hoppas det hjälper till så det läker. Sitter på apoteket nu och ska hämta ut min antibiotika.

Har ont som f.. i mage och rygg. Mådde illa innan och fick ett sjukt sockerfall. Sist jag mådde så här var jag gravid. Men nu har jag ju spiral. Läste att biverkningarna kan vara sådana så hoppas på det. Blir ett samtal till bm imorgon för nu åker den ut, jag orkar inte mer biverkningar längre.

Har nu ritat upp några renar och rävar. Men inga träd. Jag som skulle rita just träd. Men dom är så vansinnigt tråkiga jämfört med djur...
Önskar jag kunde rita bättre än vad jag kan. Hade velat göra figurer osv att göra vinyltryck av.

Fått en annan hjälm på jobbet, ifall det är den som ställt till det med mina svullnader. Ska vara hemma imorgon och hoppas det hjälper till så det läker. Sitter på apoteket nu och ska hämta ut min antibiotika.

En rätt avpassad hjälm är jätteviktigt, speciellt om man har den på sig länge. Egentligen ska den vara personlig, en hjälm som används av många och inte görs ren har naturligtvis en massa bakterier på sig.

Jag ledsnade på att alla hjälmar var fel inställda när jag skulle ha dem igen så jag köpte en egen, med en ratt som man ställer in storleken med :up:

En rätt avpassad hjälm är jätteviktigt, speciellt om man har den på sig länge. Egentligen ska den vara personlig, en hjälm som används av många och inte görs ren har naturligtvis en massa bakterier på sig.

Jag ledsnade på att alla hjälmar var fel inställda när jag skulle ha dem igen så jag köpte en egen, med en ratt som man ställer in storleken med :up:
Våra är såna "typiska" (billiga antar jag) plasthjälmar men dom har ratt iaf. Men de är ju begagnade...
Nu fick jag en "höghöjdshjälm" så nu kan jag knäppa den under hakan om skurmaskinen går för fort :sneaky::rofl: Den sitter lite högre upp på pannan, tror dock att den är lite för rund för mitt huvud det lilla jag provade den.

Våra är såna "typiska" (billiga antar jag) plasthjälmar men dom har ratt iaf. Men de är ju begagnade...
Nu fick jag en "höghöjdshjälm" så nu kan jag knäppa den under hakan om skurmaskinen går för fort :sneaky::rofl: Den sitter lite högre upp på pannan, tror dock att den är lite för rund för mitt huvud det lilla jag provade den.

Hehe, jag fick just en bild av en skurmaskin i full fart med stripes! :rofl:

Då har jag sprängt hela dagen fast jag skulle varit nerbäddad i sängen istället så nu kan dom köra grus till ögonen blöder. Så nu ska jag sova lite och sedan plocka i ordning kläderna till begravningen i morgon . Det känns inte bra att den är så långt efter hon dött och man börjar komma över det och så börja om igen , Har en känsla av att det blir en tung dag i morgon

Då har jag sprängt hela dagen fast jag skulle varit nerbäddad i sängen istället så nu kan dom köra grus till ögonen blöder. Så nu ska jag sova lite och sedan plocka i ordning kläderna till begravningen i morgon . Det känns inte bra att den är så långt efter hon dött och man börjar komma över det och så börja om igen , Har en känsla av att det blir en tung dag i morgon

Var rädd om dig :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 615
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka