Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade en riktigt mysko dröm inatt. Är lite lagom skeptisk till min spiral så jag antar att det färgat av sig till mitt undermedvetna. Jag skulle till bm för att dra ut den eftersom jag hade så ont i magen. Bm undersöker och säger att det går inte för jag skulle föda O_o ut kommer till slut fyra(!) barn, men det var bara två som var tvillingar (:confused:). Panik eftersom vi helt plötsligt hade sex barn och igen plats hemma och var tvungna att byta bil. Fy sjutton :crazy:

Ska skriva ut ord att sätta på hästens fodertunnor, men velar över hur jag ska göra med hennes proteinpellets. Ska det stå just "Pellets" eller "Kraft"? Nackdelen med pellets är ju om jag skulle få för mig att byta till müsli i framtiden (varför jag nu skulle det...), nackdelen med kraft är att det ser fult ut :angel:

Sitter på tåget på väg till jobbet. Känner mig inte helt hundra, men hoppas att mina kunder är nöjda och glada idag så att jag kan sitta med rapporter eller något istället.

Upptäckte precis att det ska regna på eftermiddagen.
Och jag ska iväg och handla :arghh:
Suck och blä men det får gå är inte så söt att jag smälter.

Tada! Färdigskurna dekaler (bakgrunden följer inte med vid applicering, så den får ni bortse från). Det blev ett gäng hjärtan och stjärnor också för att fylla ut mellanrum, här orsakas inget spill i onödan ;)
22687720_1740475469305306_1620004006757757542_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 460
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka