Gjort. Nu ska jag hämta upp min mamma och åka och veckohandla.Eh. Hade bestämt att jag skulle ut och springa vid nio. Jag fluffar fortfarande runt här hemma i onepiece.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjort. Nu ska jag hämta upp min mamma och åka och veckohandla.Eh. Hade bestämt att jag skulle ut och springa vid nio. Jag fluffar fortfarande runt här hemma i onepiece.![]()
Seg idag
Var så trött så jag knappt visste hur jag skulle ta mig från bussen igår.
Ska bara ta det lugnt i helgen
Kanske gå ut och fota lite
Solen skiner ju
Ja igår kunde jag inte ens räkna ut en sak på jobbet som är busenkel.Skicka gärna lite av solen häråt, behöver inte ta hela jag är nöjd med lite.
Skönt med lugn helg.
Riktigt bra att du har en vettig chefJa igår kunde jag inte ens räkna ut en sak på jobbet som är busenkel.
Jättebra dag att ha medarbetarsamtal på.
Grät lite hos chefen med då jag berättade om allt som hänt.
Men jag har en bra chef så därför vågade jag ta det där och då.
här ocksåJag är förkyld. Igen.![]()
Bra chefer är guld värda. Jag hade ett minst sagt livligt samtal med min chef för några dagar sedan men det är högt i tak. Vi kör raka puckar med varann.Ja igår kunde jag inte ens räkna ut en sak på jobbet som är busenkel.
Jättebra dag att ha medarbetarsamtal på.
Grät lite hos chefen med då jag berättade om allt som hänt.
Men jag har en bra chef så därför vågade jag ta det där och då.
här med...Vaknade med snörvlig näsa och en hals som känns trångmen mig veterligen har jag inte blivit tillfrågad om någon förkylning så det kan det inte vara på gång
![]()