Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja igår kunde jag inte ens räkna ut en sak på jobbet som är busenkel.
Jättebra dag att ha medarbetarsamtal på.
Grät lite hos chefen med då jag berättade om allt som hänt.
Men jag har en bra chef så därför vågade jag ta det där och då.
Bra chefer är guld värda. Jag hade ett minst sagt livligt samtal med min chef för några dagar sedan men det är högt i tak. Vi kör raka puckar med varann.

Ska jag virka, sy, gräva trädgårdsland, blanda fågelmat eller städa? Det är frågan. Så många val, så lite inspiration.

Har hämtat ut lite paket på Ica och Turken. Packat upp dem hemma. Packat medicinlådan.
Nu lite slösurfing.
Funderar vad man ska hitta på för julklappar till syrrans ungar? Pojkarna är 20 (tvillingar), tjejen är 18.

Tvättat en maskin tvätt åt mormor. Väntar på @åke, är ikväll bjuden på födelsedagsmiddag hos en vän (inte åke) men mest av allt vill denna trötta astronaut sova :cool:

Alltså jag skulle kunna sova redan.
Ska försöka hålla mig vaken till typ 20 iaf.
Är uttråkad men har ingen energi så ska bara försöka hitta nåt att se på viafree

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 777
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 633
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 268
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 463
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S