Krya på dig hoppas du slipper att det exploderar för mycket.här med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dig hoppas du slipper att det exploderar för mycket.här med...
Älskar nuvarande stall där jag sliper alla passHade blivit missförstånd mellan mig och stallägaren, så jag hade visst inte utsläppet idag. Men jag hann före henne och slängde ut hästarna. Hade hellre stannat i sängen dock
Strax dags att börja måla innerdörrar...
Är egentligen inte heller förtjust i stallpass, men det är bara hon och jag så det är inte så mycket arbeteÄlskar nuvarande stall där jag sliper alla pass![]()
På väg att hämta hö i skitväder! Inte kul med ösregn för höet måste lastas ur hästtransporten under dagen.....
Ja, det har sina avigsidor också.....FyNär jag hör om sådant här är jag faktiskt glad att jag inte har häst längre...
Jag är också ensam inhyrd. Men det är så skönt att kunna ta stallet när man känner för detÄr egentligen inte heller förtjust i stallpass, men det är bara hon och jag så det är inte så mycket arbetePlus att jag har 1 km till stallet, så det är ingen fara om man måste dit två gånger om dagen någon gång.