Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hemma hos en kompis, ätit och varit lite social tills jag somnade på soffan så kom hem för ca 1 timme sen vilket inte alls var planen. :o
Sömnen satt inte fel men den soffan var inte skapt att vakna pigg och snäll i kroppen av så har faktiskt petat i mig en sömntablett nu för att somna från eländet till värk.
Jag får skylla mig själv och hon tyckte det var synd att väcka mig när jag tydligen behövde sova som hon uttryckte det, tanken var god men surt just nu.
Nu blir det att krypa ner och gosa med Pälsfröken, hoppas hon är lika duktig som din kattpojke @cili tyvärr tror jag hon får ganska svårt att fixa ländryggen då jag behöver höja huvudändan och halvsitta, men eftersom mina tummar fungerade fint för @hemlig så kan jag ju hoppas på det bästa om dom inte blev helt utslitna efter den lyckade insatsen ;)
Slut på gnäll :o

Godmorgon. Har som mål på helgen att sova till sju. Idag vaknade jag kvart i. Helt ok. Jag sov ju en stund igår em när jag försökte se på film. :laugh: Tror det blir frukost nu och sedan ett nytt försök att se filmen.

När jag för en gångs skull inte vaknade snortidigt av ont så blev jag väckt av Kakan. Hon var tydligen JÄTTEhungrig. Kom ut i köket, och såg att det fanns kattmat kvar i skålen :meh:. Nu försöker hon tigga till sig min frukost istället, för den är tydligen godare.

Hade blivit missförstånd mellan mig och stallägaren, så jag hade visst inte utsläppet idag. Men jag hann före henne och slängde ut hästarna. Hade hellre stannat i sängen dock :grin:

Strax dags att börja måla innerdörrar...

Skapligt väder idag . Ingen sol men skapligt värmt. Skulle fortsätta städa hos mamma idag men brorsan sa jag skulle stanna hemma då jag är så förkyld. Får vara hemma och ta hand om tanten då hon verkar ha fått en mans förkylning och är helt däckad och ligger och hostar och snörvlar och kan knappt prata

Är egentligen inte heller förtjust i stallpass, men det är bara hon och jag så det är inte så mycket arbete :) Plus att jag har 1 km till stallet, så det är ingen fara om man måste dit två gånger om dagen någon gång.
Jag är också ensam inhyrd. Men det är så skönt att kunna ta stallet när man känner för det :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 777
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 639
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 272
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 463
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka