Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skolkar från tandläkaren idag,har bara sovit ett par timmar innan klockan ringde o anser att jag är en dålig bilförare idag.
Nu väntar jag på att kl ska bli 13 så jag kan ringa kiron o beställa tid hos honom,ryggen är för :devil: nu.

alltid lär man sig något :)
Men hur fungerar det då med tanke på människor som är allergiska mot ägg?

De kan reagera på det, ja. Dock ska det egentligen inte vara rester kvar men det beror på hur noggranna de varit och givetvis också på hur allergisk man är. Det ska vara märkt på flaskan om det finns risk för att den innehåller allergener.

Hundvakten kom. Var ute i exakt fyra minuter med hunden. Så jag och minstingen ska ta ut honom en ordentlig vända istället. Mamma har varit tydlig med från början att han behöver minst 20 minuters promenad.
Går det att anmäla? Hundvakten borde även rimligen betala skadestånd (eller vad heter). Och att ni även sprider att denna sk hundvakt inte gör sitt jobb. Vore hemskt om den personen lurar fler.

Mår ännu sämre idag, halsen känns som ett öppet sår och hela kroppen värker av febern.. :(

Ligger nedbäddad i soffan och försöker lista ut vart vi ska bosätta oss på fastlandet, sambon har hittat en utbildning han vill gå i Västerås så det blir inom rimligt avstånd därifrån iaf. :up:

Somnade på soffan och är en timme back i mitt tentapluggande :arghh: Är i stallet nu och har gett en sen lunch, dags att traska hem och sätta sig vid datorn.

Går det att anmäla? Hundvakten borde även rimligen betala skadestånd (eller vad heter). Och att ni även sprider att denna sk hundvakt inte gör sitt jobb. Vore hemskt om den personen lurar fler.

Jag vet inte exakt hur mamma vill göra. Hade det varit en professionell hundvakt så ja, då hade man säkert kunna anmäla. Men nu rör det sig om en ungdom som vill tjäna lite extra.

Helvete också. Kom just hem efter att ha handlat. Glömde inköpslista och kom just på att jag glömde köpa lingonsylt till fläskpannkakan. Fuck. :mad: Nu är frågan, orkar jag gå tillbaka och handla eller inte... Plötsligt bara måste jag ha lingonsylt. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 604
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 131
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka