Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alltid lär man sig någotNej, det kan vara klarat med äggvita eller gelatin.
alltid lär man sig något
Men hur fungerar det då med tanke på människor som är allergiska mot ägg?
Nej, det kan vara klarat med äggvita eller gelatin.
Hundvakten kom. Var ute i exakt fyra minuter med hunden. Så jag och minstingen ska ta ut honom en ordentlig vända istället. Mamma har varit tydlig med från början att han behöver minst 20 minuters promenad.
Går det att anmäla? Hundvakten borde även rimligen betala skadestånd (eller vad heter). Och att ni även sprider att denna sk hundvakt inte gör sitt jobb. Vore hemskt om den personen lurar fler.Hundvakten kom. Var ute i exakt fyra minuter med hunden. Så jag och minstingen ska ta ut honom en ordentlig vända istället. Mamma har varit tydlig med från början att han behöver minst 20 minuters promenad.
Hur många bloggbesök kommer från dina fantastiska tekakor?Receptet finns här: https://idakck.wordpress.com/2012/03/27/himmelska-tekakor/
Går det att anmäla? Hundvakten borde även rimligen betala skadestånd (eller vad heter). Och att ni även sprider att denna sk hundvakt inte gör sitt jobb. Vore hemskt om den personen lurar fler.
Ja. Lingonsylt är obligatorisktHelvete också. Kom just hem efter att ha handlat. Glömde inköpslista och kom just på att jag glömde köpa lingonsylt till fläskpannkakan. Fuck.Nu är frågan, orkar jag gå tillbaka och handla eller inte... Plötsligt bara måste jag ha lingonsylt.
![]()
Ja. Lingonsylt är obligatoriskt
PS. Listor går utmärkt att göra i telefonen![]()
Det sorgliga är att jag faktiskt skriver inköpslista i telefonen, men glömde telefonen hemmaJo, jag måste gå och handla lingonsylt. Så är det bara.
![]()
Heja dig! Glöm inte paraplyet?![]()
Bli inte kall och förkyld nu baraOrkade inte ta med mig det, gick utan paraply nu, det regnar men öser inte ner och tja, jag älskar regn![]()