vi har varit och tävlat! (film)

Sv: vi har varit och tävlat! (film)

*kl*

Mycket imponerande! Hoppas det gick bra i SM. Tycker att både du och hästen ser mycket avslappnade och trevliag ut. Och inte ser det ut som att damen skulle vara gammal heller.

Måste få fråga hur sjutton du gör när du kortar tyglarna iom att du bara har 1 hand.

Jag har specialtyglar, eller det är egentligen ett par vanliga tyglar med ett "flyttbart" handtag på (pga olika halslängder måste det vara flyttbart). Det blir alltså i princip lättare för mig att ta tyglarna än en som rider med två händer, jag behöver bara ta handtaget igen. :)
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Jag är grymt imponerad!!:bump: Vad fina ni var tillsammans... jag brukar inte titta på dressyr videoklipp.... men dethär kan jag se flera gånger om!!!!

Exakt så tänkte jag när jag såg filmen!! Tummen upp o kämpa på!!
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Det var väl inte så bara fast jag förstår dig, jag vill också helst vinna. Men va kul att ni spöade landslaget - det måste ha kännts bra!!

Skriv gärna igen hur det går för er - du och Thina Alsterfeldt är två stora inspirationskällor för mig =)
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Såg jätte fint ut. Är mkt imponerad. ;)
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Imponerad, ser superharmoniskt och fint ut. Inte alla med fullt fungerade kroppar som får till det där.:bow:
U
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Härligt ridet och vilken häst! Jag hoppas att du tar flera föl på denna fina märr som dessutom verkar vara hållbar eller? Stoet har en riktigt fin trav, utmärkt ridbarhet och en bra sida (exteriör). Avla på riktigt bra dressyrhingstar så får du säkert väldigt lättsålda avkommor.:)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp