Vi letar efter den ultimata bilen!

Sv: Vi letar efter den ultimata bilen!

Det är ju inte mitt fel att fransmännen bygger skitbilar , så hacka inte på mej! :D
 
Sv: Vi letar efter den ultimata bilen!

men alla tycker inte som du. Som sagt så är vi otroligt nöjda. Jag kommer aldrig köpa ngt annat.
 
Sv: Vi letar efter den ultimata bilen!

0.85 l till vardags? Hjälp! Jag skulle bli ruinerad :D

Men å andra sidan så var det ju inte så mkt mer den tog med släp på.

*pussar glatt på min A4 som drar 0.5 l diesel. Precis lagom för studentplånbok* :D

Det blir inte billigt nej... Men man får väldigt bra bonuscheckar från statoil :angel: Vi tankar sammanlagt för ca 1800 kr/mån, då åker jag Audi 80 -88 (0.7 på min körning) för det mesta. Men vi bor billigt eftersom det är en bit från stan, så då får man lägga pengarna på bensin istället :crazy:
 
Sv: Vi letar efter den ultimata bilen!

Subaru :love:

Fyrhjulsdrivet sitter inte helt fel till vardags heller.
 
Sv: Vi letar efter den ultimata bilen!

Subaru har jag endast hört bra om vad det gäller som dragbil iaf :)
Vi har kollat en hel del på vw..

Men vi har lite diskussioner jag och min man :angel:
 
Sv: Vi letar efter den ultimata bilen!

V50 blir nog MIN nästa bil, har inte hört någon i bekanskapskretsen som klagat på dessa. Får dra runt 1500 kg med B-kort
 
Sv: Vi letar efter den ultimata bilen!

Vi är grymt imponerade av våran subaru. Pappa har börjat titta på en till och vill då byta ut våran Audi A4 (ca. 5 månadet gammal).

Däremot så är de ju lite dyrare än passaten. Har för övrigt hört en hel del bra om passaten också och även de finns ju med fyrhjulsdrigt. Tycker det är fina bilder utseendemässigt, mer kan jag inte säga om dem.
 
Sv: Vi letar efter den ultimata bilen!

men alla tycker inte som du. Som sagt så är vi otroligt nöjda. Jag kommer aldrig köpa ngt annat.
Och om jag inte tycker som du då är det något fel på mej för du har rätt ?? :rofl: Barnsligt ! :rofl:
 
Sv: Vi letar efter den ultimata bilen!

Det är bara i franska bilar man kan hitta en urdrucken vinflaska inuti framdörren. Fransk kvalité ! ( franskt vin också för den delen!) :rofl:
 

Liknande trådar

Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Bonita4
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 826
Senast: ameo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 483
Senast: Jeps
·
Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp