Bukefalos 28 år!

Vi med valpar

Sv: Vi med valpar

Jippie! Jag fick till det (efter många om och men :D)

En kväll på stranden med en Häxa på 15 veckor och en matte bakom kameran...
29539952.jpg
[/url][/IMG]






Det blå ögat...
 
Senast ändrad:
Sv: Vi med valpar

Kl*

Nu tycker jag det är dags för en liten uppdatering och även försöka få liv i tråden igen ^^

Atlas är nu 11 veckor men bli 12 nu på måndag. Har blivit en tuff och väldigt framåt kille. En helt underbar liten valp som jag älskar:love:
Lite nya bilder

15312_1255811483.jpg

64821_1255806133.jpg

Min häst, jag & Atlas som satt helt avslappnat i min famn och tyckte utsikten va jätte häftig =)
56666_1255806073.jpg
 
Sv: Vi med valpar

Knapplån.

Min lilla valp börjar bli stor nu, och får väl snart lämna tråden! Hon är i samma höjd som sin mamma nu, och hela 5½ mån gammal.
Underbar, men fortfarande en riktig terrorist.

monster5man.JPG


monster5man2.JPG


monster5man3.JPG


monster5man4.JPG


monster5man5.JPG


Och när hon är seriös så är hon rätt fin faktiskt!

DSC-0367.jpg
 
Sv: Vi med valpar

29699459.jpg


Min lilla Hugo som nu är ca 4 månader. Han är världens duktigaste med allt och i veckan fick han sin första trimning :)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 802
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
783
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 928
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 948
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp