Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick ihop ett blogginlägg till slut i alla fall. Så om ni saknar info här kan ni kolla den vägen också om ni vill (länken ligger i min profil har jag för mig).
Nu inväntar jag dagens lunch. Det snurrar i huvudet igen, hoppas att det löser sig med lite mat.
Fick ihop ett blogginlägg till slut i alla fall. Så om ni saknar info här kan ni kolla den vägen också om ni vill (länken ligger i min profil har jag för mig).
Nu inväntar jag dagens lunch. Det snurrar i huvudet igen, hoppas att det löser sig med lite mat.
Tryck,tryck,tryck,NUUUUUUUUUUUUUUU!!!Den där lunchen glömdes nog bort. Hon skulle kolla vad som fanns och komma tillbaka, det var över en halvtimme sen. Och jag gillar verkligen inte att tjata, så det känns skitjobbigt att trycka på ringklockan igen (men jag förstår ju att jag måste)
Det löste sig med lunchen precis efter att jag tryckt iväg inlägget. Hon hade glömt bort, men bad så hemskt mycket om ursäkt för det. Sånt som händer, när det är mycket larm och grejer tänker jag.
Choklad?![]()
Lite choklad är ju aldrig fel iofs.
Dock har det varit mycket nu. Många läkarbesök blir det.