Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
får bli i morgon, efter jag har träffat min KPska få tummen ur och sätta igång den där degen med lussebullar. Men först middag
Jag tycker du ska fortsätta med yogan utifrån hur du beskrivit att du mår. Det är svårt att hitta nya personer att umgås med. Du är inte med i lokala sygrupper på FB? Det är jag, de ordnar träffar och syLAN ibland. Kyrkan brukar ordna stickkafe, körsång etc.Jag går på yoga en gång i veckan, det är ungefär vad jag orkar med. Hade tänkt gå en sömnadskurs men just nu är energin verkligen på noll. Jag är sjukskriven för depression så jag är inte på topp
Jag har sjukt svårt att träffa folk, ännu värre nu när jag är sjuk. Jag vet att jag skulle må bra av lite socialt umgänge men hur sjutton träffar man nytt folk egentligen? Och hur tar man det från att vara "kurskompisar" till att bli kompisar på riktigt? Jag är dessutom i en ålder där de flesta skaffar barn och jag klarar inte av ungar.
Hade behövt träffa min bästa kompis lite, vi har inte setts på fem år.. Men hon har fullt upp med att vara extramamma och jag har inte råd att åka dit. Och så var det de där barnen igen..
Då hoppas vi dom kommer ihåg dig denna gången,har du knappen?Uppkopplad i sladdar igen. Det låter bra hittills
Jag tycker du ska fortsätta med yogan utifrån hur du beskrivit att du mår. Det är svårt att hitta nya personer att umgås med. Du är inte med i lokala sygrupper på FB? Det är jag, de ordnar träffar och syLAN ibland. Kyrkan brukar ordna stickkafe, körsång etc.
Japp! Den har dom inte glömt bort igen.Då hoppas vi dom kommer ihåg dig denna gången,har du knappen?
Men fy vad gott det vore med pizza!! Köp en och ät för mig med!För hungrig för att ätaPizzerian ligger farligt nära....
Undrar om onlinepizza levererar till sjukhusMen fy vad gott det vore med pizza!! Köp en och ät för mig med!
Määään, jag har två på altanen som inte hittat till frysen eller ugnen.Men fy vad gott det vore med pizza!! Köp en och ät för mig med!
Fast vill du ha pizza så ligger du perfekt,du har massor med kör till dig pizzerior i din närhetMen fy vad gott det vore med pizza!! Köp en och ät för mig med!
Har du inte släppt ut hunden?Määään, jag har två på altanen som inte hittat till frysen eller ugnen.