Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får psykbryt på att klockan går så satans sakta idag! Den här dan tar ju aldrig slut!
Mår skit och vill bara att det ska bli sovdags för ungarna så jag kan lägga mig också. Men klockan är bara 18, kan inte lägga dem redan. Fy faaan vad sakta klockan går! :banghead:

Jag går på yoga en gång i veckan, det är ungefär vad jag orkar med. Hade tänkt gå en sömnadskurs men just nu är energin verkligen på noll. Jag är sjukskriven för depression så jag är inte på topp :(
Jag har sjukt svårt att träffa folk, ännu värre nu när jag är sjuk. Jag vet att jag skulle må bra av lite socialt umgänge men hur sjutton träffar man nytt folk egentligen? Och hur tar man det från att vara "kurskompisar" till att bli kompisar på riktigt? Jag är dessutom i en ålder där de flesta skaffar barn och jag klarar inte av ungar.

Hade behövt träffa min bästa kompis lite, vi har inte setts på fem år.. Men hon har fullt upp med att vara extramamma och jag har inte råd att åka dit. Och så var det de där barnen igen..
Jag tycker du ska fortsätta med yogan utifrån hur du beskrivit att du mår. Det är svårt att hitta nya personer att umgås med. Du är inte med i lokala sygrupper på FB? Det är jag, de ordnar träffar och syLAN ibland. Kyrkan brukar ordna stickkafe, körsång etc.

Jag tycker du ska fortsätta med yogan utifrån hur du beskrivit att du mår. Det är svårt att hitta nya personer att umgås med. Du är inte med i lokala sygrupper på FB? Det är jag, de ordnar träffar och syLAN ibland. Kyrkan brukar ordna stickkafe, körsång etc.

Inte med i några lokala grupper, bara nationella. Det finns som sagt inte energi till massa projekt och kurser..

Yogan kommer jag fortsätta med tills terminen är slut. Inte för att jag tycker det gjort någon skillnad, men motion är alltid bra.

Då hoppas vi dom kommer ihåg dig denna gången,har du knappen?
Japp! Den har dom inte glömt bort igen.
Men nu kom jag på att det skulle göras en annan mätning ikväll enligt förra bm (för att se mer på detaljnivå), så det lär väl bli en omgång till sen

Har haft ont i huvudet, nästan på gränsen till migrän, hela dagen så nu sitter jag och försöker ta igen lite missad arbetstid. Det är helt otroligt hur mycket dokument jag måste hantera, undra hur många dokument det typ.. Existerar i världen *tankarna driftar iväg*:angel:

Sovit ett par timmar så jag antar att jag är redo för nattjobb nu. Trött som attan men snart är det dags att åka.

Ha! Hade skrivit ett ganska långt inlägg och sen bara försvann allt. Aja skite samma.

Iskallt ute. Inne nu. Skönt! Men mina kinder :nailbiting:.
Sugen på något gott nu. Men vad? Har ätit så absolut inte hungrig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 323
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 511
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023