Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
199kr på jula en jacka -du slipper frysa loppanTog en sväng för att försöka hitta en jacka idag. Konstaterade att jag kommer gå frysa i vinter.![]()
Jag köpte den förra året,urskön och jätte varm,sen är ju priset toppen.199kr på jula en jacka -du slipper frysa loppan![]()
Jag LÄNGTAR till mitt besökVarit hos naprapaten idag![]()
Jag har redan ett återbesök om två veckorJag LÄNGTAR till mitt besök! "Min" naprapat har kommit tillbaks till jobbet igen (helt oväntat), men hon jobbar bara deltid och är alltid väldigt uppbokad så jag får vänta tills den 30/11. Men den som väntar på något gott......
Grejen är att jag har gått ner nästan 30 kilo i vikt. Jag vill köpa en jacka som jag verkligen vill ha, inte vilken som helst som jag får plats i och som håller mig varm. Jag har fått lite nog av det.199kr på jula en jacka -du slipper frysa loppan![]()
Tveksamt om dom kommer in hur som helstUndrar om onlinepizza levererar till sjukhus![]()
Nu syns färskt blod. Får se hur det utvecklar sig, men särskilt hoppfull är jag ju inte
Pizza är väl knappast hundmat?Har du inte släppt ut hunden?Eller har ni var sin altan?
Varm choklad?Ha! Hade skrivit ett ganska långt inlägg och sen bara försvann allt. Aja skite samma.
Iskallt ute. Inne nu. Skönt! Men mina kinder.
Sugen på något gott nu. Men vad? Har ätit så absolut inte hungrig.
Nu syns färskt blod. Får se hur det utvecklar sig, men särskilt hoppfull är jag ju inte
@vallhund har sin altan i hundgården och så vitt jag vet äter han vad som bjuds och utan att fråga om lov.Pizza är väl knappast hundmat?
/hallonsaft som haft flera labradorer b.la![]()