Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens ”banka huvudet i väggen”. Gucci ger av ”säkerhetsskäl” inte ut UPS-spårningsnumret. Utan detta kan UPS inte leverera paketet eller ens göra ändringar eller boka leverans. Paketet ligger alltså hos UPS som är helt bakbundna.

Jag har hittat några bra recept online. Egentligen är de inte särskilt komplicerade, rörorna, men det är otroligt irriterande att man vill ha många röror men de kan inte frysas in och som en person hinner man inte äta upp dem! Men ja! Man dregglar :d
Att laga libanesisk mat är verkligen svårare än det ser ut. Älskar libanesisk mat!

(När någon annan lagat den :p).

Snacka om moment 22 O_o

Eh ja! Kaos

Jag kan även se på mina sidor på Gucci att min paket är ute på leverans och alltså snurrar i mitt kvarter. Vad ska jag göra? Gå ut och försöka leta UPS-bilen? :rofl:

Problemet är att UPS inte har min portkod och därför kommer de ej kunna leverera. Jag kan inte lägga till min portkod pga att jag alltså inte har ups-numret för min leverans

Eh ja! Kaos

Jag kan även se på mina sidor på Gucci att min paket är ute på leverans och alltså snurrar i mitt kvarter. Vad ska jag göra? Gå ut och försöka leta UPS-bilen? :rofl:

Problemet är att UPS inte har min portkod och därför kommer de ej kunna leverera. Jag kan inte lägga till min portkod pga att jag alltså inte har ups-numret för min leverans
Låter smidigt! :up:

Eh ja! Kaos

Borde det inte finnas en chans att få tag i den som kör bilen i ditt område? Så hen kan skriva ner portkoden på en lapp, även fast du inte har tillgång till sändningsnumret? Tänker att hen ju borde märka när hen står på en adress som matchar din, med ditt namn på och inte kommer in just pga portkoden

Eh ja! Kaos

Hahaha åh herregud! Verkligen kaos!

Eh ja! Kaos

Men det borde kundtjänsten på UPS kunna hjälpa till med? De måste ju kunna hitta paketet på bilens körlista via namn/adress?

Eh ja! Kaos

Ser framför mig hur du stoppar varenda UPS-bil du ser :D

Borde det inte finnas en chans att få tag i den som kör bilen i ditt område? Så hen kan skriva ner portkoden på en lapp, även fast du inte har tillgång till sändningsnumret? Tänker att hen ju borde märka när hen står på en adress som matchar din, med ditt namn på och inte kommer in just pga portkoden

Ja det kan man tycka!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 368
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 515
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka