Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jobbat klart för denna vecka.
Näsan rinner. Svetten rinner
Och Endokrin har inte ringt än. Lär inte göra det idag...

Jag pratade faktiskt med UPS som levererade hit nyss, han undrade om de inte hade ditt telefonnummer? Annars höll han med om att det var konstigt att kundtjänst inte kunde hjälpa dig mer.

De har allt utom sändningsnumret

Jag :heart Iittala Outlet i Sundsvall :love: Jag handlade där på vägen hem och ser nu att en vara gått in för fel pris (och rätt mycket dyrare också). Ringer dit och frågar hur det ska lösas och de säger inga problem, vi swishar dig mellanskillnaden :up: Inget knot, inget gnöl utan ren och skär service.

Bra kundservice! :up:
Köpte ett par vinterskor till dottern igår, de skulle kostat 200 men gick in för 150, expediten blev själv förvånad men sa glatt att det är ju bra det är på det hållet :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 387
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 517
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 991

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka