Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser framför mig hur du stoppar varenda UPS-bil du ser :D

Var nyss ute och spanade. Såg bara Dhl och PostNord :cautious:

Min enda chans nu är att ups klistrar nån jävla gul klisterlapp på porten så jag kan få kontakt med dom på måndag. Var tvungen att dra till jobbet besvärande nog

Idag lyckades jag byta batteri i alla stationer :banana:

Mötte också Subaraj när jag var ute som frågade om min forskning :bump: Han var och kollade en konstruktionsplats bredvid natur reservatet jag jobbar i.

Jag kom hem precis innan det började regna, sen tänkte jag ta en kort eftermiddagslur och vaknade tre timmar senare :o

Ok och nu uppdaterades infon på Guccis sida: ”customer was not available”

Kaos

Var nyss ute och spanade. Såg bara Dhl och PostNord :cautious:

Min enda chans nu är att ups klistrar nån jävla gul klisterlapp på porten så jag kan få kontakt med dom på måndag. Var tvungen att dra till jobbet besvärande nog
Nu kör ju så vitt jag vet UPS själva i Sthlm, annars kan det mycket väl vara en DHL-bil eller så som kommer med paketet. I Hudiksvall är det vi som kör UPS t.ex. ;)

Äntligen fick man vakna upp till uppehåll o sol,tyvärr kan jag inte gå hemifrån då DHL skulle komma mellan 8-16 men jag vet sen innan att dom borde vara här under em då Töreboda står sist på listan och dom brukar var hos kramers mek vid 12.30-13 tiden.Sen borde jag stå på tur.
Bara 8 grader ute,frågan är om jag ska chansa på att måla dom där sista 2m på vindskivan eller vänta någon dag till o se om tempen stiger,men jag skulle vilja flytta hissen till magasintaket.

Nu kör ju så vitt jag vet UPS själva i Sthlm, annars kan det mycket väl vara en DHL-bil eller så som kommer med paketet. I Hudiksvall är det vi som kör UPS t.ex. ;)

Nu stod det ”Will be delivered to a near by ups-access point”

Har ju fortfarande inget ups-sändningsnummer men kanske finns en rimlig chans att lokala utlämningsstället lämnar ut paketet ändå pga är relativt välkänd där :angel: om det nu är där det hamnat

Tror fan jag håller på att få migrän igen :banghead: Lagom tills vi ska åka och handla, så eventuellt får mannen åka själv. Orkar inte, det blir mitt andra dygn med migrän isåfall :banghead:

Jag :heart Iittala Outlet i Sundsvall :love: Jag handlade där på vägen hem och ser nu att en vara gått in för fel pris (och rätt mycket dyrare också). Ringer dit och frågar hur det ska lösas och de säger inga problem, vi swishar dig mellanskillnaden :up: Inget knot, inget gnöl utan ren och skär service.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 369
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 515
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka