Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars brukar hela sängen vara skjutbarMin tidigare rörelsefrihet är indragen. Jag får gå till köket tre gånger per dag (det är ungefär tio meter totalt per gång), samt mellan säng och toa när det behövs.
Tänkte se om sambon kan ta iväg mig en sväng i rullstol sen (typ till pressbyrån), så jag åtminstone får se någonting annat en liten stund. Kan inte jag gå så får ju han göra det liksom![]()
Min tidigare rörelsefrihet är indragen. Jag får gå till köket tre gånger per dag (det är ungefär tio meter totalt per gång), samt mellan säng och toa när det behövs.
Tänkte se om sambon kan ta iväg mig en sväng i rullstol sen (typ till pressbyrån), så jag åtminstone får se någonting annat en liten stund. Kan inte jag gå så får ju han göra det liksom![]()
Jag har hittat några bra recept online. Egentligen är de inte särskilt komplicerade, rörorna, men det är otroligt irriterande att man vill ha många röror men de kan inte frysas in och som en person hinner man inte äta upp dem! Men ja! Man dregglar![]()
Synd jag inte såg detta innan. Då hade du fått mat här.Snart blir det mat. Tacksam över att det finns rester.. orkar inte göra ett skit idag. Tänkte kolla om @åke ville ta en kaffe men vet inte ens om jag orkar gå till min bil. All städning mm jag gjort här hemma har verkligen sugit bort energi. Glad jag ens orkade gå till banken förut och sätta in pengar till mammas konto..
Nu är jag på NK och spelar Carola-medley på högsta nivå och spelar luft-synt pga på bra humör. Snart kommer väl torrbollarna på Hermes och gnäller![]()
Jag funderar på om jag eventuellt kan ha en skruv lös. Det gör nog inget.
Jag funderar på om jag eventuellt kan ha en skruv lös. Det gör nog inget.
Jag har antagligen fler än så.Jag är helt övertygad om att jag har minst en skruv lös![]()
![]()