Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påminner om min make
Jag stack till Kreta med min syster och lämnade häst och barn till honom.
Hästen var på bete så han skulle mest se så han levde. Men så ringer han en dag och säger att hästen har fått skavsår![]()
Ja, var då någonstans? Hmm, framme på benen på insidan.tänkte jag. Har han så bak med? Ja jo det hade ju hästen.
Han hade hittat kastanjerna![]()
![]()
Men verkligen visiterat honom noga får jag säga
Han trodde hästen behövde åka till vet men han kan gott lunka i hagen sa jag.
Det är suveränt att ha en inhägnad trädgård att släppa ut i vid tillfällen när vare sig hund eller människor vill gå ut någon längre stund. Har också en regnhatande hund och funderar på att köpa ett regntäcke åt honom. Men förmodligen skulle han tycka lika illa om det ändå.....Det är kul att vara hundvakt när det regnar. Det är fantastiskt kul och givande att gå långpromenad på morgonen
Sa jag att hunden blänger på mig och helst vill vända och gå hem? Vi är inte alls överens om det här med nödvändig motion och stretching![]()
Det är kul att vara hundvakt när det regnar. Det är fantastiskt kul och givande att gå långpromenad på morgonen
Sa jag att hunden blänger på mig och helst vill vända och gå hem? Vi är inte alls överens om det här med nödvändig motion och stretching![]()
Ja, det förstår jag. Om hunden själv fick välja skulle hon nog knappt röra sig en meter, så för att hon inte ska bli en boll så behöver hon gå fastän det regnarDet är suveränt att ha en inhägnad trädgård att släppa ut i vid tillfällen när vare sig hund eller människor vill gå ut någon längre stund. Har också en regnhatande hund och funderar på att köpa ett regntäcke åt honom. Men förmodligen skulle han tycka lika illa om det ändå.....
Förstår inte alls vad du menar...Jag tycker det känns som om du ljuger i första stycket
Men om det är sant är det bara att ta med hunden och komma hit, jag har massor kvar att göra på gården innan snön![]()
Svart![]()
Ska den svarta vara Svart, silver, guld, röd, grön, grå, vit eller blå?
Ahh ok! Spännande, jag skulle nog inte våga men skulle vilja fixa till brösten efter viktnedgång.De har ett erbjudande på en "mamma-kombination" vilket är bröst och mage och sen lite smågrejer. Vi får se vad de säger.
Det svåraste är för min del hästarna eftersom jag inte får lyfta tungt ett bra tag efter eventuell operation. Jobba räknar jag med att kunna göra ganska snabbt även om det kanske handlar om möjlighet att temporärt ha en skrivbordstjänst.
![]()
Svart eller guld![]()
Allt är bättre än snö?Det pissar ner här![]()
Ska sitta där den ärDet beror på var de ska sitta någonstans men med ljus bakgrund säger jag guld och mot mörk bakgrund vit.
Allt är bättre än snö?![]()