Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en ledsam nyhet om en vän till mig idag.
Hjälpte verkligen inte måendet
Så grymt tragiskt och jag kände att det kunde lika gärna varit jag.

Skrev precis till familjen att jag inte kommer byta julklappar i år, känner inte att jag varken har lust eller råd... har tröttnat på julen.... och tycker den är jobbig..... :(

Bråkar med barnet om hårborstning och allt annat som var fel just nu. Ibland är det verkligen så jävla skitkasst att inte ha någon att dela det här med... :down:

Och där var tvätten klar för den här veckan. Dock upptäckte jag att sambon hade lagt ner en hög till är jag var ner till tvättstugan och hämtade upp det sista. Men han får vackert klara sig utan de kläderna tills jag har lust att tvätta nästa gång.

Jag berättade för mannen(som likt mig är fd flitig besökare där du brukar gå). Vi hatar dig lite just nu.
Jag mer för väskan iofs. ;)

Nu ska vi laga lammracks!

Haha!

Detta åt jag!

23498225_305032446679922_846706090342088704_n.jpg

Låter gööööött med lammracks!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 421
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 016
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 518
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 041

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka