Var jag inte hundring innan så blev jag garanterat det nu!!Vi har ätit oxfilé provençale, sötpotatispommes, ungsbakade tomater och sötpotatispuré med vitlök och haricot vertsså löjligt mätt nu
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var jag inte hundring innan så blev jag garanterat det nu!!Vi har ätit oxfilé provençale, sötpotatispommes, ungsbakade tomater och sötpotatispuré med vitlök och haricot vertsså löjligt mätt nu
![]()
Håller tummarna!Smärtsamma sammandragningar, fler blodprov och undersökningar. Förhöjt infektionsvärde, så drar det igång nu kommer man inte försöka att stoppa det pga infektion. Nu får ni verkligen hålla tummarna att det vänder fort
Sitter på Riche med min ungdomliga kusin och tar ett glas vin. Ska käka följande: halstrad gös med karamelliserad endive, rotselleripuré och tryffelsky. Är orimligt hungrig
Håller alla tummar och tår!Smärtsamma sammandragningar, fler blodprov och undersökningar. Förhöjt infektionsvärde, så drar det igång nu kommer man inte försöka att stoppa det pga infektion. Nu får ni verkligen hålla tummarna att det vänder fort
Håller tummarna!Håller alla tummar och tår!![]()
Smärtsamma sammandragningar, fler blodprov och undersökningar. Förhöjt infektionsvärde, så drar det igång nu kommer man inte försöka att stoppa det pga infektion. Nu får ni verkligen hålla tummarna att det vänder fort
Här hålls det tummar, tår och tassarSmärtsamma sammandragningar, fler blodprov och undersökningar. Förhöjt infektionsvärde, så drar det igång nu kommer man inte försöka att stoppa det pga infektion. Nu får ni verkligen hålla tummarna att det vänder fort