R
Raderad medlem 68338
Sitter på Riche med min ungdomliga kusin och tar ett glas vin. Ska käka följande: halstrad gös med karamelliserad endive, rotselleripuré och tryffelsky. Är orimligt hungrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det. Eller jag bestämmer det.@bumpo den 23-26 kommer jag ner till byn
Har du tid att träffas?
HerregudIbland blir jag irriterad på normen här. Personalen här frågar ganska ofta "Var har du din man?" och sen "Varför är han inte här?".
Nr 1. Varför förutsätta att jag har en man i mitt liv? Jag skulle lika gärna kunna vara helt ensamstående, leva med en kvinna eller vad som helst. Det hade möjligen varit mer okej om dom frågat var pappan är, eftersom det ju på något vis måste finnas en sån inblandad även om man inte är i en relation med denne (fast då hade jag mest fått lust att påstå att jag beställt inseminationspaket från Danmark).
Nr 2. Hur GÖR alla respektive som kan vara här dygnet runt?! Det verkar knappt vara någon annan som är här ensam om dagarna. Har dom inga jobb att gå till? Och varför verkar personalen nästan förutsätta att partnern ska ta ledigt och sova över här varje natt (för 250 kr natten, inkl frukost och kvällsfika )? Jag kan liksom förstå om det är akutläge (då skulle min sambo också ta ledigt för att vara med), men när man som jag bara sitter och fördriver tid? Då är det väl vettigare att han säkrar sin inkomst, håller katterna sällskap och behåller någon form av normalt liv? Illa nog att jag sitter här och har skittråkigt liksom. Men dom tittar på mig med en blick/säger ord med en ton av "stackars lilla gumman" när jag förklarar hur vi resonerar. En föreslog till och med att jag kunde ta hit en kompis som kunde sova över här med mig (till vilken nytta då?).
Är det jag som är den konstiga?!![]()
Det är alltid smidigt att ha lite skruvar som är lätta att skruva ut vid behov, verkar jobbat att ha dom sitta så hårt tycker jagNär man gör sin vanliga grej när man berättar ngt med röster, miner och kroppsspråk innan killen går ut. Och hörde honom fnissa och klucka åt en. Sen vara tyst och fnissa igen.
Jag har några skruvar lösa..
Nu blir det ett varmt bad och sen har jag en macka från Subway som väntar på mig![]()
Vilket bröd, vilken fyllning och vilken dressing?(Min favorit är ost&oregano, Chicken teriyaki, alla grönsaker förutom oliver och både bbq- och chipotle southwest-dressing
)
De är rätt praktiska. Sådana har jag i förrådet
Har själv haft till foder, och jag håller med om att de är praktiskaDe är rätt praktiska. Sådana har jag i förrådet. Vet en del som använder de i stallet till foder mm.
5 dagar städa o 2 dagar nuppa ellerHela kroppen värker och är öm. Fy fan för 7 dagars arbetsvecka
Fördelen är att jag bara jobbar 2.5 dag nästa vecka
Jävlar vad jag ska sova imorgon![]()