Inte ett dugg vid förra undersökningen (vilken var vid kl 19). Dom vill helst inte skära eftersom jag då måste sövas, det vore bättre för alla parter med naturlig.Har du öppnat dig något? Eller tänkte dom skära ut henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte ett dugg vid förra undersökningen (vilken var vid kl 19). Dom vill helst inte skära eftersom jag då måste sövas, det vore bättre för alla parter med naturlig.Har du öppnat dig något? Eller tänkte dom skära ut henne?
Är det bra eller dåligtInte ett dugg vid förra undersökningen (vilken var vid kl 19). Dom vill helst inte skära eftersom jag då måste sövas, det vore bättre för alla parter med naturlig.
Ingen öppning = kan fortfarande stanna avÄr det bra eller dåligt?
Ok, bra med andra ord.Ingen öppning = kan fortfarande stanna av
Men då är det väl ingen ide att ringa in killen o öda 250krInte ett dugg vid förra undersökningen (vilken var vid kl 19). Dom vill helst inte skära eftersom jag då måste sövas, det vore bättre för alla parter med naturlig.
Fast dom tror att det kommer hända snart. Inväntar ny undersökningMen då är det väl ingen ide att ringa in killen o öda 250kreller att köra dig till ett förlossningsrum,är inte dörren öppen blir det svårt att komma ut.
![]()
Vilken jäkla rysare. Hoppas att allt oavsett när liten kommer ut att det ska gå bra.Fast dom tror att det kommer hända snart. Inväntar ny undersökning
Men då är det väl ingen ide att ringa in killen o öda 250kreller att köra dig till ett förlossningsrum,är inte dörren öppen blir det svårt att komma ut.
![]()
Första bebisen brukar inte gå från 0-till ute på en halvtimme hellerTror hellre en betalar 250kr även om det är falskt larm än att vänta till sista sekund. Sker det så sker det och då vill man nog vara där. Är väl 10 mil för Cilis sambo att åka och det är ju inget man gör på en halvtimme.
Det är min om jag vill ha den. 10kvm större än nuvarande och ca 800:- billigare per månad. Men jag har inte sett den och jag vet inte hur kontraktet är utformat. Vill helst inte ha den om man endast skriver kontrakt ett år i taget.halvgilla på den. Hoppas lägenheten är bra och att du får den![]()
Då får man köra bra jäkla fort. Det tar snarare runt 1 timme 10-20 minuter.Första bebisen brukar inte gå från 0-till ute på en halvtimme heller
Vid den här tiden på kvällen tar det ca 45 min in om inte väglaget eller trafikolyckor ställer till det.
Första bebisen brukar inte gå från 0-till ute på en halvtimme heller
Vid den här tiden på kvällen tar det ca 45 min in om inte väglaget eller trafikolyckor ställer till det.
Första bebisen brukar inte gå från 0-till ute på en halvtimme heller
1 timme, 8 minuter från Västerås till Karolinska.Då får man köra bra jäkla fort. Det tar snarare runt 1 timme 10-20 minuter.
JobbigtJag har tröstat en gammal vän. Vars mamma ligger för döden. Det var inte alls så jag tänkte sluta dagen med.![]()
Jag förstår inte riktigt. Varför är det att slösa?Nej, självklart tar det inte en fingerknäppning men i detta läge är det ändå bra att cili har all stöd hon kan få redan innan en förlossning oavsett vad. Om de nu väljer att "slösa" 250kr på något som läkaren tror kommer ske väldigt snart är det upp till dem!![]()