Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det enda jag äter året runt är risgrynsgröt, mest för att det är billigt. Inget av det andra äter jag under året. Sen äter jag förvisso inte så mycket ändå, men men..
Så du äter alltså inte skinka, ägg, sill, potatis, korv, köttbullar osv under året utan bara vid jul.?

Kan inte sova. Pulsen är hög för att inte ha gjort nåt på ett antal timmar så jag hör bara mina hjärtslag när jag lägger huvudet å kudden.

Ska också sova nu (har ju ett liv utanför buke också - barnen har ingen förståelse för att deras mamma är trött pga sent bukehäng :D) men ska försöka hålla tummarna i sömnen. Önskar ett lycka till också om det är på g inatt!

Glömde tagga dig ju @cili :p verkar som om det verkligen är på g så nu önskar vi att allt går väl!

Senast ändrad:
Första bebisen brukar inte gå från 0-till ute på en halvtimme heller ;)
Vid den här tiden på kvällen tar det ca 45 min in om inte väglaget eller trafikolyckor ställer till det.
Kompisen har fått alla tre hemma i soffan. Första kom ut fyra min efter första värken. Så det är väldigt olika.

En av mina avkommor bestamde sig att komma ut i 6te manaden, men avbrot sig halvvags. :angel: Sedan vagrade han att komma pa bestamd tid och drog over tiden tva veckor. :cautious: (och Yes! han ar av den envisa typen an i dag)
MEN ... jag gick flera centimeter oppen hela tiden emellan.

Jag hoppas att hon haller sig kvar lite langre. :heart men mest av allt att alltihop gar bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 397
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 517
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 015

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka