Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Massa kramar till er bådaSambon inringd. Läkaren pratar om att flytta mig från mitt rum till en förlossningssal
Styrkekramar till er allaSambon inringd. Läkaren pratar om att flytta mig från mitt rum till en förlossningssal
KnipSambon inringd. Läkaren pratar om att flytta mig från mitt rum till en förlossningssal
Det kommer gå braSambon inringd. Läkaren pratar om att flytta mig från mitt rum till en förlossningssal
Sambon inringd. Läkaren pratar om att flytta mig från mitt rum till en förlossningssal
Satte ut min gamla 850 på en massa fb sidor men var tydligen för billig då den var såld på 5 minuter
Sambon inringd. Läkaren pratar om att flytta mig från mitt rum till en förlossningssal
Just nu känns det som att det vore bättre att bara få det gjort. Det är så mycket stress och ångest ändå
Förstår verkligen att det är tufft att tvingas till det härJust nu känns det som att det vore bättre att bara få det gjort. Det är så mycket stress och ångest ändå
Smärtan har minskat lite, men det är fortfarande tal om fler undersökningar inne på förlossningssalen
Just nu känns det som att det vore bättre att bara få det gjort. Det är så mycket stress och ångest ändå
Smärtan har minskat lite, men det är fortfarande tal om fler undersökningar inne på förlossningssalen
Har du öppnat dig något? Eller tänkte dom skära ut henne?Just nu känns det som att det vore bättre att bara få det gjort. Det är så mycket stress och ångest ändå