Jag vet inte om det kostar extra. Är vitaminerna på recept så kan de ingå i Apodosen.Ok. Dyrare än vanligt?
Många av mina mediciner äter jag samma klockslag varje dag. Har väl runt 12 st + behovsmediciner. Äter vitaminer också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om det kostar extra. Är vitaminerna på recept så kan de ingå i Apodosen.Ok. Dyrare än vanligt?
Många av mina mediciner äter jag samma klockslag varje dag. Har väl runt 12 st + behovsmediciner. Äter vitaminer också
utan recept på vitaminernaJag vet inte om det kostar extra. Är vitaminerna på recept så kan de ingå i Apodosen.
Man ja e superstressad, jag vet inte vart jag ska ta vägen, är på gränsen till att bryta ihop på riktigt.Csn tillhör ligan som inte stressar vet du väl![]()
På lördag är det "kalasbuffé" på ett av fiken i stan, jag är riktigt sugen att gå! Jag är ju ett kakmonster![]()
Lördag 18:e november 2017 är ju liksom bara då, en anledning som duger?På lördag är det "kalasbuffé" på ett av fiken i stan, jag är riktigt sugen att gå! Jag är ju ett kakmonster![]()
Jag gillar hur du tänker.Lördag 18:e november 2017 är ju liksom bara då, en anledning som duger?
Låter underbart ned kalasbuffé, klart du ska dit!
Testa att ringa dom?Man ja e superstressad, jag vet inte vart jag ska ta vägen, är på gränsen till att bryta ihop på riktigt.![]()
Ibland glimmar cellerna till, dom väljer sina tillfällen när dom tar risken att bli brända.Jag gillar hur du tänker.![]()
Är du nykär?Känner mig såJust nu
Kakor är![]()
kostar "bara" 98 kr, ink kaffe/te och man får äta så mycket av buffén av kakor bakelser osvLördag 18:e november 2017 är ju liksom bara då, en anledning som duger?
Låter underbart ned kalasbuffé, klart du ska dit!
kostar "bara" 98 kr, ink kaffe/te och man får äta så mycket av buffén av kakor bakelser osv![]()
Troligtvis jag medJag hade ätit för betydligt mer än 98 kronor![]()