Jag hade ätit för betydligt mer än 98 kronor![]()
Jag med, bortsett från att jag varken dricker kaffe eller te men är ett kakmonster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ätit för betydligt mer än 98 kronor![]()
Tur du hann få i dig innan.Hade precis ätit en tallrik plättar (från sambons matkasse, inte i någon låda här på avdelningen) när det konstaterades att jag måste fasta från och med nu. Vet dock inte hur planen ser ut
I köketTyckte jag var duktig som bytte däck
Men sen klämde jag handen när jag skulle bära in ett däck. Så nu ligger däcken i köket tills imorrn.
Suck.
![]()
En kanelbulle kostar väl ungefär 30kr, bakverk är ofta dyrare, det är definitivt värt detkostar "bara" 98 kr, ink kaffe/te och man får äta så mycket av buffén av kakor bakelser osv![]()
Men nu är du i alla fall mätt en stund.Hade precis ätit en tallrik plättar (från sambons matkasse, inte i någon låda här på avdelningen) när det konstaterades att jag måste fasta från och med nu. Vet dock inte hur planen ser ut
Provade du att använda en dator med två skärmar?Känner mig såJust nu
Tur och tur. Hade jag inte ätit precis så hade man haft möjlighet att snitta fortare/säkrare vid komplikationerTur du hann få i dig innan.
Och nu ska jag koncentrera mig på fotboll istället för andra goá saker.
Tummar, tår och tassar hålls fortfarande.
Jag med, bortsett från att jag varken dricker kaffe eller te men är ett kakmonster![]()
Alltså jag vågar knappt läsa dina uppdateringar längre. Kastas mellan hopp och förtvivlanHade precis ätit en tallrik plättar (från sambons matkasse, inte i någon låda här på avdelningen) när det konstaterades att jag måste fasta från och med nu. Vet dock inte hur planen ser ut
Vi kan byta! Lämnar gladeligen över hela den här erfarenheten till någon annan för att själv sitta som åskådareAlltså jag vågar knappt läsa dina uppdateringar längre. Kastas mellan hopp och förtvivlan![]()
Du och din döttra tar knäcken på mig
(Men givetvis är det mig det är synd om. Fattar inte alls vad du menar att det skulle vara er det är synd om
)
Håller tummarna för er så hårt det bara går![]()
Hade precis ätit en tallrik plättar (från sambons matkasse, inte i någon låda här på avdelningen) när det konstaterades att jag måste fasta från och med nu. Vet dock inte hur planen ser ut
De ska ut i förrådet när min hand funkar igen och inte gör ont mer.I köketGarage kan det vara något?
![]()
Vi kan byta! Lämnar gladeligen över hela den här erfarenheten till någon annan för att själv sitta som åskådare
Kaffe och te är blä. Jag dricker gärna mjt, Pucko eller saft till kakor![]()
Det är ju det som är problemet med sånna här livssituationer, det finns ingen annan än en själv som kan ta en genom eländetVi kan byta! Lämnar gladeligen över hela den här erfarenheten till någon annan för att själv sitta som åskådare
Jobbiga är ju hur ställd folk blir när man säger att man inte dricker kaffe eller te, så bara "jaha men vad kan jag bjuda dig på då?" och börjar rabbla allt som kan tänkas finnas i hemmet, liksom lugnt, jag är glad att bli bjuden så kan nöja mig med vatten lika gärna