UschFörsta tanken när jag vaknade: ”Måste messa Stallägaren för att se hur Frisse mår idag!”
...
Hjärtat brister.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UschFörsta tanken när jag vaknade: ”Måste messa Stallägaren för att se hur Frisse mår idag!”
...
Hjärtat brister.![]()
Varför tog jag inte långkalsonger idag då?Kallt i Västra Skåne också. De lovade bara frost i inlandet men mina stackars växter är täckta av frost![]()
Jag förlorade honom. 13,5år fick vi tillsammans, nästan halva mitt liv.
Mitt hjärta brister.![]()
Kollegan har tjatat om min saffranskladdkaka sen förra julen. Eftersom det är kladdkakans dag idag så bakade jag en sån igår och tog med idag. Kollegans reaktion? "Nä men k****a mig baklänges i munnen?! Va gott!!!"![]()
Om man inte har en sådan som går på bensin/diesel.Man ska ha el till en sån också...
Iofs. Jag har varken ellerOm man inte har en sådan som går på bensin/diesel.
Kallt i Västra Skåne också. De lovade bara frost i inlandet men mina stackars växter är täckta av frost![]()
Första tanken när jag vaknade: ”Måste messa Stallägaren för att se hur Frisse mår idag!”
...
Hjärtat brister.![]()
Sitter och jäspar mig genom en konferens efter 2 h sömn två nätter i rad. Inatt ska jag sova!
Får nog gå och hämta mer te. Svart som natten!
Kontakta TS i tråden om kreativa stavningar.![]()