Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska till vc idag igen med fingret . Får se om jag får träffa ytterligare en stressad läkare som lyssnar på 1/3 av vad man säger.

Knappt vaken. Ska ner på stan och möta upp en kompis som ska hjälpa mig med datorn. Sen handla lite åt sonen. Tre plusgrader här

Kollegan har tjatat om min saffranskladdkaka sen förra julen. Eftersom det är kladdkakans dag idag så bakade jag en sån igår och tog med idag. Kollegans reaktion? "Nä men k****a mig baklänges i munnen?! Va gott!!!" :rofl::rofl::rofl:

Hade ni varit i Norrland hade det varit "munjubbe" :D :up:

Edit: Recept? Jag kanske hinner göra en åt särbon idag (jag åker hem imorgon). Det behöver inte vara exakt men är den med eller utan vit choklad? Jag hittar olika recept vid googling.

Sitter och jäspar mig genom en konferens efter 2 h sömn två nätter i rad. Inatt ska jag sova!
Får nog gå och hämta mer te. Svart som natten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 321
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 510
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 940

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka