Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter en stor kopp te och ett avsnitt av Hela England bakar så börjar jag tina upp efter morgonens pyssel ute - läs hundpromenad, fågelmatpåfyllning och titta till hästarna... det är nog dax att koka fm-kaffe :d (och ev. se ännu ett avsnitt av HEb, det är oavkortat det bästa bakprogrammet av alla :love:)

Virkar och väntar på att lastbilsgubben ska ringa och tala om att han kommer. Om han nu ens kommer idag, det ver jag inte. För han kunde inte säga mer än att det blir idag eller imorgon, och när det väl är dags så får jag 15min förvarning innan jag måste vara på plats vid stallet.. himla schysst och inte ett dugg stressande.. :(

Tog mod till mig och bjöd in till fest i helgen. Hittills inget svar.. De har läst meddelandet på Facebook men ingen svarar. Antar att de ska prata ihop sig först. Eller så skiter de i att svara, precis som sist jag försökte hitta på nåt...

Jag är så ensam! :arghh:

Tog mod till mig och bjöd in till fest i helgen. Hittills inget svar.. De har läst meddelandet på Facebook men ingen svarar. Antar att de ska prata ihop sig först. Eller så skiter de i att svara, precis som sist jag försökte hitta på nåt...

:heart

Virkar och väntar på att lastbilsgubben ska ringa och tala om att han kommer. Om han nu ens kommer idag, det ver jag inte. För han kunde inte säga mer än att det blir idag eller imorgon, och när det väl är dags så får jag 15min förvarning innan jag måste vara på plats vid stallet.. himla schysst och inte ett dugg stressande.. :(

Så jobbigt med strul i en situation som redan är hemsk :heart

:heart:heart

Misstänkte det. Men trodde det var lite för simpelt för kreativa stavningar med ett slarvfel.
Tänkte att nu är jag helt borta. Vilket jag är. Jag går på autopilot idag. Haha!

Alltså jag om någon hade verkligen behövt en autopilot idag. Kaos.
Lyckades igår afton alltså beställa en Gucciväska samt opera-biljetter till Glada Änkan. Plus att jag hamnade hemma hos en snubbe och skissade kartor över folkvandringstid. Jag skojar ej.
Just nu sitter jag på franska cafet på NK och äter en mycket försenad frukost.

:heart:heart:heart

Bedrägligt fint väder idag,+17 i kuvösen och så kliver man utanför dörren på framsidan o fryser fast +6,5, burr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 321
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 510
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 939

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka