Gäsp, inte jäspHaha! Jag är så trött så jag fattar inte.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gäsp, inte jäspHaha! Jag är så trött så jag fattar inte.![]()
Brukar dina hundar jäspa när dom är trötta, eller som avledning när du är på dåligt humör?Haha! Jag är så trött så jag fattar inte.![]()
Gäsp, inte jäsp![]()
När jag är trött gör de det..Brukar dina hundar jäspa när dom är trötta, eller som avledning när du är på dåligt humör?
Tog mod till mig och bjöd in till fest i helgen. Hittills inget svar.. De har läst meddelandet på Facebook men ingen svarar. Antar att de ska prata ihop sig först. Eller så skiter de i att svara, precis som sist jag försökte hitta på nåt...
Jag är så ensam!![]()
Hittade äntligen en förlängningssladd för utomhusbruk som är hel i gömmorna så nu får bilen värme så att jag slipper frysa ihjäl när jag ska till jobbet.
Sitter på bussen till tandläkaren. Blä! Är tandvårdsrädd
Tog mod till mig och bjöd in till fest i helgen. Hittills inget svar.. De har läst meddelandet på Facebook men ingen svarar. Antar att de ska prata ihop sig först. Eller så skiter de i att svara, precis som sist jag försökte hitta på nåt...
Jag är så ensam!![]()
Virkar och väntar på att lastbilsgubben ska ringa och tala om att han kommer. Om han nu ens kommer idag, det ver jag inte. För han kunde inte säga mer än att det blir idag eller imorgon, och när det väl är dags så får jag 15min förvarning innan jag måste vara på plats vid stallet.. himla schysst och inte ett dugg stressande..![]()
Virkar och väntar på att lastbilsgubben ska ringa och tala om att han kommer. Om han nu ens kommer idag, det ver jag inte. För han kunde inte säga mer än att det blir idag eller imorgon, och när det väl är dags så får jag 15min förvarning innan jag måste vara på plats vid stallet.. himla schysst och inte ett dugg stressande..![]()
Misstänkte det. Men trodde det var lite för simpelt för kreativa stavningar med ett slarvfel.
Tänkte att nu är jag helt borta. Vilket jag är. Jag går på autopilot idag. Haha!
Jag är så ensam!![]()
Jag är så ensam!![]()