Jula har extrapris på en 10m utomhussladd nu, 99 kr vilket är jättebilligt. De är bra att ha så jag köpte en till.
Nu har jag ju bara en fungerande så det ska jag åka iväg och köpa. Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jula har extrapris på en 10m utomhussladd nu, 99 kr vilket är jättebilligt. De är bra att ha så jag köpte en till.
Och så kan du ta med en flamingo hem när du ändå är därNu har jag ju bara en fungerande så det ska jag åka iväg och köpa. Tack!
Alltså jag om någon hade verkligen behövt en autopilot idag. Kaos.
Lyckades igår afton alltså beställa en Gucciväska samt opera-biljetter till Glada Änkan. Plus att jag hamnade hemma hos en snubbe och skissade kartor över folkvandringstid. Jag skojar ej.
Just nu sitter jag på franska cafet på NK och äter en mycket försenad frukost.
Tog mod till mig och bjöd in till fest i helgen. Hittills inget svar.. De har läst meddelandet på Facebook men ingen svarar. Antar att de ska prata ihop sig först. Eller så skiter de i att svara, precis som sist jag försökte hitta på nåt...
Jag är så ensam!![]()
Försök hitta nya vänner. Det där låter inge vidare.Tog mod till mig och bjöd in till fest i helgen. Hittills inget svar.. De har läst meddelandet på Facebook men ingen svarar. Antar att de ska prata ihop sig först. Eller så skiter de i att svara, precis som sist jag försökte hitta på nåt...
Jag är så ensam!![]()
Du kanske ändå ska gå nån kvällskurs i något en gång i veckan? Jag vet att du skrev att du inte riktigt orkar. Men borde vara värt det? Googla om det finns något i närheten där du bor. Jag tänker att det borde gå att annonsera efter vänner precis som många letar partner. Kanske vore något?Fortfarande inte fått nåt svar. Borde jag vänta, de kanske vill prata med sina respektive innan de svarar?
Jag behöver nya vänner. Hur skaffar man nya vänner när man har eget stall, inga jobbarkompisar och inte gör så mycket förutom hänga i sitt eget stall? Energi till kvällskurser mm finns inte, och dessutom har jag extremt svårt att lära känna folk på det sättet. Eller ja, jag har extremt svårt att bli kompis med folk överhuvudtaget.
Du kanske ändå ska gå nån kvällskurs i något en gång i veckan? Jag vet att du skrev att du inte riktigt orkar. Men borde vara värt det? Googla om det finns något i närheten där du bor. Jag tänker att det borde gå att annonsera efter vänner precis som många letar partner. Kanske vore något?
Har du inte träffat din bästa kompis på fem år!!! Oj det var väldigt länge. Tänker att det är värt och träffa kompisen fast barn är involverat eller så kan ni lösa det på något sätt så att barnen inte behöver vara med. 5 år är en hel evighet! Försök att lösa det så ni kan träffas igenJag går på yoga en gång i veckan, det är ungefär vad jag orkar med. Hade tänkt gå en sömnadskurs men just nu är energin verkligen på noll. Jag är sjukskriven för depression så jag är inte på topp
Jag har sjukt svårt att träffa folk, ännu värre nu när jag är sjuk. Jag vet att jag skulle må bra av lite socialt umgänge men hur sjutton träffar man nytt folk egentligen? Och hur tar man det från att vara "kurskompisar" till att bli kompisar på riktigt? Jag är dessutom i en ålder där de flesta skaffar barn och jag klarar inte av ungar.
Hade behövt träffa min bästa kompis lite, vi har inte setts på fem år.. Men hon har fullt upp med att vara extramamma och jag har inte råd att åka dit. Och så var det de där barnen igen..
Ja det var lite surkärringvarningVilken jävla surkärring jag är. På ett ställe där jag brukar gå förbi är det en hundjävel som skäller hela tiden. Idag stod det en gubbe utanför och han hälsade artigt. Jag var inte artig tillbaka utan bad honom få tyst på hunden. För inte ska man väl behöva hörselskydd när man går förbi?
Har du inte träffat din bästa kompis på fem år!!! Oj det var väldigt länge. Tänker att det är värt och träffa kompisen fast barn är involverat eller så kan ni lösa det på något sätt så att barnen inte behöver vara med. 5 år är en hel evighet! Försök att lösa det så ni kan träffas igen![]()
Men kan du inte testa att träffa personen ändå? Trots barn? Det är väldigt viktigt att försöka hålla kontakten. Ju längre tiden går desto större projekt blir det när ni väl ska sesJa, det måste vara fem år sen sist. Då var det stört omöjligt att få till något utan barn. Men då var å andra sidan förhållandet rätt nytt. Sen har det bara inte blivit av..
Suck. Det är mycket som aldrig blir av.
SkärpningVilken jävla surkärring jag är. På ett ställe där jag brukar gå förbi är det en hundjävel som skäller hela tiden. Idag stod det en gubbe utanför och han hälsade artigt. Jag var inte artig tillbaka utan bad honom få tyst på hunden. För inte ska man väl behöva hörselskydd när man går förbi?
Men kan du inte testa att träffa personen ändå? Trots barn? Det är väldigt viktigt att försöka hålla kontakten. Ju längre tiden går desto större projekt blir det när ni väl ska ses
Golvet. Men de är tänkta att gå ett par timmar minst.Var är bästa stället att placera kupevärmaren? Min står på golvet men inte fasen blir rutorna frostfria de få gånger den används.