Medicinerat hundvalp,m. Strax dags för stallet och vaccination av kusarna. Kanske ett plikttroget telefonsamtal till mor medan jag går dit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig varit med om det, trots tio år som kattägare till mellan 4-6 katter åt gångenSkithöga odds! Har du tittat närmare på en katt i en kattlåda?!Det brukar ju spruta runt kattsand, snarare imponerande hur ofta de inte lyckas få in kattsand i ögat. Måste vara några sorts katt ninja skills involverade.
jodå, en tand lagad.Hoppas allt går bra![]()
Min sambo åkte dit.Det finns ingen annan vid stallet som kan ta hand om det istället? Ta hand om dig!
![]()
Pappa fick åka till stallet och ta emot lastbilen när de skulle hämta min gammelman för 5 år sedan.Min sambo åkte dit.Tur det för gubben var tydligen så otrevlig att sambon fick säga till honom.
![]()
Försök med att prata lite snällt med hunden nästa gång du går förbi i stället, och se vad som händer. Det kan faktiskt hjälpa. Det brukade funka för mig när jag red förbi en skällig hund. Den kom helt enkelt av sig av en snäll röst och vänliga ord!Men jag tycker det är förjävligt att det ska behövas. Jag vet inte riktigt vart jag ska gå för att slippa både skälliga hundar och hörselskydd.
Säg att värmare plus kupevärmare drar en dryg kWDet kostar väl en del?
Det kostar väl en del?
Jag har inga lurar. Öronproppar tror jag inte heller funkar för jag har trånga hörselgångar. In ear hörlurar funkar definitivt inte.
Vad bra att sambon kunde åkaMin sambo åkte dit.Tur det för gubben var tydligen så otrevlig att sambon fick säga till honom.
![]()
Har du satt något osa datum? Om inte hade isf inte jag svarat på en gång, även om jag läst inbjudan.Alltså är jag dum som förväntar mig ett svar på festinbjudan? Har fortfarande inte fått något svar från kompisarna.. borde jag fråga igen?
Har god lust att skriva exakt vad jag tänker men då lär de väl snacka skit om mig tills tågen stannar. Känns som om de sagt upp bekantskapen
Vuxna människor! Den ena 28 och den andra 36, då borde man kunna bete sig tycker jag. Bara svara ett enkelt ja eller nej, konstigare behöver det inte vara.
Har du satt något osa datum? Om inte hade isf inte jag svarat på en gång, även om jag läst inbjudan.
Nej, jag har bara sagt typ "Hej, tänkte ha fest i helgen vill ni komma?" . Enkel ja eller nej fråga kan jag tycka. Men å andra sidan frågade jag för ett år sen om vi skulle ha kräftskiva och har fortfarande inte fått svar... Så jag antar att inget svar också är ett svar.
![]()
Är de ens några att kalla för vänner? En vän får en ju inte att känna sig ensam. Så svårt är det ju heller inte att svara ja eller nej på en fråga :/