Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att din vän tog sig därifrån. Och bra att du finns där för din vän.Fan. Fick äntligen tag i en vän som varit ovanligt tyst senaste tiden. Vi brukar höras flera gånger i veckan, men nu har det varit knäpptyst ungefär en vecka. Anledningen? Vännens partner har "plötsligt" visat upp extremt otrevliga sidor, anklagar vännen för otrohet, ska gå igenom vännens mobil något extremt och är en komplett skitstövel på många olika sätt. Igår flydde vännen hemifrån till en släkting, hon fick nog av allt. Nu pratade vi och jag önskar att jag kunde bli förvånad, men det är jag inte. Det har varit massor av småsaker som jag reagerat på länge, som jag försökt få vännen att se men utan resultat.
Efter samtalet letade jag upp en text om normaliseringsprocessen, skickade länken till vännen och sa att den texten måste läsas så snart som möjligt... Jag hoppas verkligen att det inte blir värre nu med allt, men fan vad orolig jag blir, och vännen bor på tok för långt bort för att jag ska ha någon möjlighet att åka dit och kolla läget eller dra med vännen hem till mig.
Fördelen med mörkret den här årstiden, helt rätt hanteratFärdig
Hela köket ser ut som ett bombnedslag. Mjöl ÖVERALLT! Och disk
Släcker lampan -klart![]()
Nej fy vad tråkigt men glädjande att hon tar tag i situationen och har en vän som verkligen bryr sig.Fan. Fick äntligen tag i en vän som varit ovanligt tyst senaste tiden. Vi brukar höras flera gånger i veckan, men nu har det varit knäpptyst ungefär en vecka. Anledningen? Vännens partner har "plötsligt" visat upp extremt otrevliga sidor, anklagar vännen för otrohet, ska gå igenom vännens mobil något extremt och är en komplett skitstövel på många olika sätt. Igår flydde vännen hemifrån till en släkting, hon fick nog av allt. Nu pratade vi och jag önskar att jag kunde bli förvånad, men det är jag inte. Det har varit massor av småsaker som jag reagerat på länge, som jag försökt få vännen att se men utan resultat.
Efter samtalet letade jag upp en text om normaliseringsprocessen, skickade länken till vännen och sa att den texten måste läsas så snart som möjligt... Jag hoppas verkligen att det inte blir värre nu med allt, men fan vad orolig jag blir, och vännen bor på tok för långt bort för att jag ska ha någon möjlighet att åka dit och kolla läget eller dra med vännen hem till mig.
Har också en väldigt lång slang till de flesta hagar på andra sidan lilla vägen. Den är nedgrävd men inte så djupt (tyvärr) så stänger av den vid minus och har nu kunnat sätta på den mitt på dagarna när det varit plus. Men är det kallt längre tid och går djupare måste den stängas av helt och inte förrän på våren sättas på.Det är en VÄLDIGT lång vattenslang, och vattenkopp funkar inte för vi har inte vatten i stallet.... På plussidan (pardon the pun) så tinar nog slangen redan i morgon, och sedan ska det inte bli kallt igen förrän i början av nästa vecka ser det ut som
.
Vars är du?Längtar "hem"![]()
Jag är hemma i min lägenhet, men längtar hem till min hemstadVars är du?
Aha, jobbigtJag är hemma i min lägenhet, men längtar hem till min hemstad![]()
JaAha, jobbigt![]()
Jag håller med @hallonsaft - ren är ju gott iafF-n vad jag hatar ren![]()
Jag höll på att krocka med en när jag var på väg hem från Doro (i särbons bil), puckodjuret kliver upp på vägen och stannar mitt på den!![]()
Det finns verkligen inget dummare än renar
Ja, jag är lite irriterad![]()
Jag tände utebelysningen (julslinga) för några kvällar sedan och den har fått stå på sen dessI huset mittemot har någon satt upp adventsljusstakar i alla sina fönster.
Jag kan få klåda för mindre, lite längre hade dom kunnat vänta![]()
I huset mittemot har någon satt upp adventsljusstakar i alla sina fönster.
Jag kan få klåda för mindre, lite längre hade dom kunnat vänta![]()