Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har iaf en bra färgDen här bilden skickade jag till tonåringen igår. "Jag tror du missade en fläck när du borstade honom igår".
![]()
Tack och lov var det torrt så det gick hyfsat bra att få bort det. Men jag längtar till torra hagar.![]()
Den här bilden skickade jag till tonåringen igår. "Jag tror du missade en fläck när du borstade honom igår".
![]()
Tack och lov var det torrt så det gick hyfsat bra att få bort det. Men jag längtar till torra hagar.![]()
Som tidigare skimmel o palomino ägare så vet jag svaret.Han har iaf en bra färg
Vem av mina tror du alltid lyckas hitta den skitigaste platsen?
Den svarta?
Fuxen?
Den bruna?
Skimmeln?
![]()
JoppSom tidigare skimmel o palomino ägare så vet jag svaret.
Du kommer att bli mer populär hos katten.Ge mig motivation att gå och duscha. Borde verkligen göra det men har fastnat i soffan![]()
Min förra häst var skimmel. Han gick under öknamnet Den vita flodhästen.Han har iaf en bra färg
Vem av mina tror du alltid lyckas hitta den skitigaste platsen?
Den svarta?
Fuxen?
Den bruna?
Skimmeln?
![]()
Diadem![]()
Funderar på vad jag ska göra med med detta.
Vi täckar bara vid dagsregn. Men ja, jag är lockad att göra det oftare.Jag har gett upp och låter min gå med täcke, vill inte vara den som täckar för minsta lilla men jag bara ooooorkar inte leranIgår fick jag duscha hästen bara för att komma åt att tränsa, manen bestod av dreads med blöt lera i, helt omöjligt att borsta
![]()
Joppså här års är fina fröken mer grå än vit
Men hon är ändå![]()
![]()
![]()
Haha va! Du får komma hit och borstaSåhär års önskar jag att jag hade en ljusgrå/vit![]()
Blir svårt! kan försöka. Den är 63 cm bred och inte ens mitt enorma huvud bär det.Diadem!
Oj vad det så brett! Lite väl stort för ett diadem dåBlir svårt! kan försöka. Den är 63 cm bred och inte ens mitt enorma huvud bär det.
Hur stora är de? De kan väl funka för att sätta på väggen eller göra en hängande mobil att ha över sängen att glo på. Är det tillräckligt små (10-12 cm) kanske det går att göra hårspännen av dem?![]()
Funderar på vad jag ska göra med med detta.
Varje del är ca 30 cmHur stora är de? De kan väl funka för att sätta på väggen eller göra en hängande mobil att ha över sängen att glo på. Är det tillräckligt små (10-12 cm) kanske det går att göra hårspännen av dem?
Haha va! Du får komma hit och borsta![]()
begärde nästan skillsmässa från mannen (helt klart hans fel att muttrarna hade fel dimensioner, var rostiga och åtskruvade på verkstad, att däcket vägrade släppa från bilen och att solen gick ned)